پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4299
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، در بررسی میزان فروش فیلم‌های تازه اکران شده سینما، فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی طی یک هفته ۳ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان فروخت تا در اولین هفته اکران در صدر فیلم‌های پرفروش هفته قرار گیرد.

فراخوان سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در سه بخش تئاتر خیابانی، نمایشنامه‌نویسی و رادیوتئاتر منتشر شد. مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر، زمان اعلام نتایج ۲۵ آذر و تاریخ برگزاری جشنواره ۱۳ لغایت ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم نیوزیلند که از پنجشنبه ۱۳ آبان در چند شهر این کشور، هم‌زمان آغاز به کار می‌کند، پنج فیلم ایرانی را در برنامه نمایش‌های خود جا داده است. «قهرمان»، «شیطان وجود ندارد»، «جنایت بی‌دقت»، «خورشید» و «جاده خاکی»، پنج فیلم ایرانی هستند که در جشنواره فیلم نیوزیلند با دیگر فیلم‌های خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری به بخش رقابتی جشنواره سینمای ایران در شانتیئی کشور فرانسه راه یافت. جشنواره سینمای ایران از ۱۳ تا ۱۶ آبان در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در شهر شانتیئی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

جایزه مردمی بخش تک عکس و مجموعه عکس پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با نظر مردم به اثری که بیشترین رای را کسب کند، اهدا می‌شود. علاقه‌مندان به رشته عکاسی و مخاطبان جشنواره تلویزیونی مستند، تا پنج‌شنبه ۲۰ آبان فرصت دارند تا به عکس‌های منتخب خود رای داده و در این انتخاب مشارکت کنند.

نیکی کریمی کارگردان، نویسنده و بازیگر سینمای ایران ریاست هیات‌داوری بخش فیلم بلند «ترازوی طلایی» یازدهمین دوره جشنواره فیلم جنایت و مکافات استانبول شد. این جشنواره امسال ۵ تا ۱۱ آذر با شعار «عدالت محیط زیست برای همه» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر