پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3915
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «مواجهه» که از ابتدای شهریور امسال آغاز شده، همچنان ادامه دارد؛ و با ورود رحیم نوروزی و حمید ابراهیمی به عنوان تازه‌ترین بازیگران نقش منفی این فیلم ابعاد تازه‌تری پیدا کرد. «مواجهه» روایتگر نقش یک مامور پلیس راهنمایی رانندگی در کشف راز یک پرونده کلاهبرداری و قتل است.

اصغر فرهادی برای اکران فیلم «قهرمان»، جدیدترین ساخته خود، به شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی درخواست داده است. پیش‌تر اعلام شده بود که به احتمال فراوان زمان اکران «قهرمان» در ایران نیمه پاییز و آبان‌ماه خواهد بود تا پیش از شروع جشنواره فجر و اکران جهانی حتماً روی پرده رود. «قهرمان» در نخستین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم «کن» جایزه بزرگ هیات داوران را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.

زمان ثبت‌نام و ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تا ۲۷ شهریورماه تمدید شد. این دوره از جشنواره موسیقی نواحی ایران به صورت غیررقابتی از تاریخ ۲۹ مهر تا ۲ آبان سال جاری در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی سعید اوحدی را به سمت «مشاور رئیس سازمان» صداوسیما منصوب کرد. اوحدی سابقه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، ریاست سازمان حج و زیارت، ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

فیلم کوتاه «چپ‌دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور در اولین حضور جهانی به بیست و هشتمین جشنواره جهانی «آدانا» ترکیه راه یافت. این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم «آدانا» از ۲۲ تا ۲۸ شهریور به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر