پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2987
-
الف
+

تغییرات جدول پخش شبکه آی‌فیلم

به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) تغییراتی در جدول پخش آی‌فیلم اعمال شد.

به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) تغییراتی در جدول پخش آی‌فیلم اعمال شد.

به گزارش آی‌فیلم، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، پخش سریال‌های طنز شبکه آی‌فیلم متوقف می‌شود.

 بر اساس این گزارش، سریال‌های طنز «مهمانان ویژه» و «زن بابا» در روز چهارشنبه و «آقا و خانم سنگی» در روز پنجشنبه پخش نمی‌شوند و به ترتیب اپیزود "آغاز تلخ" از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ، اپیزود "آوار" از مجموعه «تبیان» و یک اپیزود از سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» جایگزین آنها خواهد شد.

«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»

هر قسمت از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» موضوع متفاوتی دارد و در این مجموعه سعی شده تا از داستان‌های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود.

پخش اپیزود "آغاز تلخ" از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ساعت  19:00 روز چهارشنبه و تکرار آن در ساعات  03:00 و  11:00روز پنجشنبه خواهد بود.

«قصه‌های تبیان»

«قصه‌های تبیان» با موضوع داستان‌های روز و قصه‌های کهن تاریخی و مذهبی، در بر گیرنده اتفاقات واقعی همراه با حکمت و عبرت است. هر قسمت این مجموعه، داستانی جذاب و عبرت‌آموز دارد.

پخش اپیزود "آوار" از مجموعه برنامه‌های "تبیان" ساعت 21:00 روز چهارشنبه و تکرار آن در ساعات  05:00 و 13:00 روز بعد خواهد بود.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

این مجموعه روایتگر داستان آدم‌هایی است که روزمرگی هرکدام‌شان را به نوعی درگیر کرده و باعث شده روح معنویت در آنها گم شود. انسان‌های این قصه‌ها در مقابل تلنگری قرار می‌گیرند تا در رفتار گذشته خود بازنگری کنند.

پخش اپیزودی از مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» در  ساعات 00:00 ، 08:00 و 16:00 روز پنجشنبه پخش خواهد شد.

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ح پ / س م

نظر شما
ارسال نظر