پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7423
-
الف
+

از "حامد" «لحظه گرگ و میش» چه می‌دانید؟

با "پاشا رستمی" بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید.

"پاشا رستمی" بازیگر نقش "حامد" در سریال «لحظه گرگ و میش» است که در نقش دکتر جوانی که خارج از ایران زندگی می‌کند و برای مدت کوتاهی به مناسبت مراسم ازدواجش به ایران می آید اما شرایط به نحوی رقم می‌خورد که مجبور می‌شود چند ماهی را در ایران بماند.

"پاشا رستمی" بازیگری را از تئاتر آغاز و چند سالی از زندگی اش را در کانادا سپری کرد و با بازگشت به ایران دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد و اولین بار با بازی در سریال «همه بچه های من» به دنیای تلویزیون راه یافت .

وی  بازیگر و مدرس زبان انگلیسی است و تیر ماه سال  63 در تهران به دنیا آمد.  اصالت آذربایجانی دارد اما در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده‌ است.

"حامد" سریال «لحظه گرگ و میش» در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و همچنین تدریس زبان هم می کند.

پاشا اولین کارش را سال 87 انجام داد و البته خوش درخشید و در واقع سریال همه بچه‌های من به کارگردانی مرضیه برومند یک سکوی پرش بسیار خوب برای پاشا بود. استعداد این هنرپیشه جوان که در سریال همه بچه‌های من به نمایش گذاشته شد راههای زیادی را برای او باز کرد.

او در سال 89 که البته سال بسیار پرکاری هم برای او بود در سریال آب پریا باز هم به کارگردانی مرضیه برومند خوش درخشید و تجربه متفاوتی را پشت سرگذاشت.

سریال «همه بچه های من»، «اشک انار»، «آب پریا»، سریال «اغماء»، «گمشدگان» و «لحظه گرگ و میش» از جمله سریال هایی است که "پاشا رستمی" به ایفای نقش در آنها پرداخته است.

 

Image result for ‫پاشا رستمی‬‎

بیشتر بخوانید

ناگفته‌هایی از لحظه گرگ و میش

فصل دوم لحظه گرگ و میش

س ح/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر