پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6304
-
الف
+

از فصل چهارم «از سرنوشت» چه خبر؟

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از آخرین وضعیت تولید فصل چهارم این سریال خبر داد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از آخرین وضعیت تولید فصل چهارم این سریال خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم،  اواخر اسفندماه ۱۳۹۹ خبر شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال تلویزیونی  «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان منتشر شد. علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در خصوص فصل چهارم این سریال گفت: درحال حاضر مشغول فیلمبرداری هستیم و تا این لحظه ۲۰ درصد کار را مقابل دوربین برده‌ایم و مطابق برنامه بقیه کار را نیز به مرور ضبط می‌کنیم.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که با توجه به روند فیلمبرداری، پخش سریال به پاییز می‌رسد یا خیر بیان کرد: همه تلاش گروه «از سرنوشت» این است که این سریال پاییز ۱۴۰۰ مهمان خانه مردم باشد و امیدواریم که این اتفاق رقم بخورد.

تهیه‌کننده «از سرنوشت» درباره ساخت فصل‌های بعدی سریال «از سرنوشت» عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزمان روی ساخت فصل چهارم است اما اگر قصه به شکلی پیش رود که ناتمام بماند و یا ظرفیت ساخت ادامه آن وجود داشته باشد، چراکه نه! فصل‌های بعدی را هم می‌سازیم.

تحویلیان با اشاره به اینکه پیک چهارم کرونا باعث کندی در روند فیلمبرداری این سریال شده است، گفت: این روزها گروه «از سرنوشت» مانند بسیاری از همکاران دیگر با شرایط کرونایی درگیر هستیم و به تبع آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمی باعث کندی در تولید می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره دریافت واکسن کرونا در این روزها بیان کرد: تا این لحظه گروه «از سرنوشت» واکسنی را دریافت نکرده اما قرار است دولت تمهیداتی را برای تخصیص واکسن به جامعه هنری بیندیشد که در آن زمان سریال‌ها نیز مشمول این برنامه‌ریزی می‌شوند.

پیش‌تر علی‌اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده سریال درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم گفته بود که در این فصل تلاش داریم تا موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم. در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می‌دهند.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات و مائده طهماسبی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده سریال «از سرنوشت»

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر