پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4829
-
الف
+

سریال‌های آی فیلم عربی برای ماه مبارک رمضان

سریال‌های آی فیلم عربی برای ماه رمضان را بشناسید

کانال آی فیلم عربی سه سریال جدید در ژانرهای کمدی، درام خانوادگی و درام تاریخی را به مناسبت ماه مبارک رمضان از 21 اسفند روی آنتن خود می برد.

به گزارش آی فیلم عربی، سریال کمدی "دنگ و فنگ روزگار" به کارگردانی جواد مزد آبادی با نام عربی "السمکری" در سوریه دوبله  شده است.

گویندگی شخصیت‌های این سریال را هنرمندانی چون ياسر معلوف، محمد خاوندی، ريم عبد العزيز، لمى ابراهيم، براء الزعيم، لارا سعاده، می سكر، علی القاسم، لمى سالم، جهاد بوشناق، هزار سليمان، ليلى بقدونس، اسامة تيناوی، مظهر الحكيم، رغداء سلمان، ربى المأمون، فهد السكری، نضير لكود و نجاح مختار برعهده داشتند.

داستان این سریال به ارتباط دو دوست بر می‌گردد که طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند و ناچار خواهند شد سال‌ها این مشکل را پنهان کنند. همین پنهان‌کاری باعث اتفاقات طنزی می‌شود. در قسمتی از این فیلم یکی از دوستان اقدام به فروش سهم خود می‌کند که بعد از فهمیدن شریکش موجب ناراحتی و اقدام متقابل شریک می‌شود.

زنده یاد سیروس گرجستانی، محمد نادری، محمد فیلی، شمسی فضل اللهی، رضا نیکخواه، سینا رازانی و ... از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

پخش این سریال هر شب ساعت 20:30 به وقت تهران از این کانال خواهد بود.

سریال "بیگانه‌ای با من است" در ژانر درام خانوادگی از دیگر سریال های رمضانی کانال آی فیلم عربی است.

این سریال در سوریه دوبله شده است و گویندگی شخصیت‌های آن را هنرمندانی چون فراس الحلبی، رآفت بزو، هزار سلیمان، احمد عید، نادر لکود، سامی نوفل، اسامه جنید و کوزت حداد برعهده داشتند.

داستان سریال ۳۰ قسمتی "بیگانه ای با من است" به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی "بیگانه‌ای با من است" با نام "غریبه معی" هر شب ساعت 21:30 روانه آنتن کانال آی فیلم عربی خواهد شد.

سریال تلویزیونی "گیل‌دخت" محصول گروه فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه ملی نیز برای پخش در ماه رمضان از این کانال آماده شده است.

دوبله این مجموعه به سرپرستی سمیر قصیباتی و با حضور گویندگانی از جمله باسل الرفاعی، نسرین الحکیم، اسامه جنید، اسامه تیناوی و مامون الرفاعی در کشور سوریه انجام شده است.

"گیل‌دخت" درامی تاریخی و عاشقانه در ۶۰ قسمت است که طراحی داستان و نگارش فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان انجام داده و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی برعهده داشته است.

از جمله بازیگران "گیل‌دخت" می‌توان به محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، میترا رفیع، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری اشاره کرد

کنال آی فیلم عربی از ابتدای ماه رمضان هر شب دو قسمت از این سریال را با نام عربی "جلنار"  و در ساعت 22:30 روی آنتن خود می برد.

گفتنی است که سریال "میوه ممنوعه" نیز بنا به درخواست مخاطبین در کنداکتور ماه مبارک رمضان کانال آی فیلم عربی قرار گرفت و هر شب ساعت 18:30 با نام عربی "الفاکهه المحرمه" بازپخش خواهد شد.

سریال "میوه ممنوعه" به کارگردانی حسن فتحی، محصول سال ۱۳۸۶ است و روایتگر زندگی "حاج یونس فتوحی" است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه‌اش خود را فردی عارف می‌داند و مطمئن است تا آخر عمر هیچ گناهی مرتکب نخواهد شد، غافل از اینکه با ورود دختری به نام "هستی" به زندگی‌اش مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد و ... . 

علی نصیریان، هانیه توسلی، گوهر خیراندیش، امیر جعفری، طناز طباطبایی، هرمز هدایت، عمار تفتی، کیانوش گرامی، نیما رئیسی، کاظم بلوچی، صدیقه کیانفر و محمدرضا رهبری در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

ه ص

 

نظر شما
ارسال نظر
محمد متین سپهوند

فیلم بچه مهندس را بزارید

علی جبارزاده

با سلام وخسته نباشید میخواستم بگم چرا سریالهای زیبای دهه شصت رو ساعت ۱۸ پخش میکنید تایم نماز خواهشا ساعتشو جابجا کنید بتونیم ببینیم چون ساعتهای بازپخش هم همه سرکار یا نصف شب خوابیم

محمدمهدی قاسمی

نه اصلا راضی نیستم از سریال های آیفیلم عربی خدا کنه آیفیلم فارسی جبران کنه و فیلم هایی همچون سه در چهار و متهم گریخت و خانه به دوش رو پخش کنید ممنون

عرفان مرادی

سلام وخسته نباشید خدمت تمام کارکنان شبکه آی فیلم درخواست سریال مریم مقدس را دارم ممنون میشم پخش کنید خیلی وقته هیچ شبکه ی پخش نکرده