پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1447
-
الف
+

بازیگران سریال آپارتمان+خلاصه داستان

در این گزارش نگاهی به بازیگران سریال آپارتمان و خلاصه داستان این سریال داشتیم.

در این گزارش نگاهی به بازیگران سریال آپارتمان و خلاصه داستان این سریال داشتیم.

به گزارش آی‌فیلم، به تازگی پخش سریال آپارتمان از شبکه آی‌فیلم شروع شده که یادآور دهه 70 و سال های پخش این سریال از شبکه 1 سیما میباشد. این فیلم ساخته اصغر هاشمی به نویسندگی فرهاد توحیدی است که سال های 1371 تا 1372 به یک سریال پرطرفدار تبدیل شده بود.

از روز جمعه 8 دی 1402 شاهد پخش سریال قدیمی آپارتمان از شبکه آی فیلم هستیم. سریال آپارتمان 13 قسمت دارد و خلاصه داستان فیلم در مورد یک آپارتمان و افرادی است که در آن زندگی می کنند. از جمله اعضای این آپارتمان این پزشک و پرستاری هستند که تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند اما شب عروسی آنها اتفاقاتی می افتد که باعث اختلاف بین خانواده طرفین می شود. همچنین ماجراهایی بین سایر ساکنان آپارتمان رخ می دهد که حالت طنز به سریال داده است… .

بازیگران فیلم آپارتمان

جمشید اسماعیل‌خانی، پرویز پرستویی، فاطمه گودرزی، حمیده خیرآبادی، افسانه چهره‌آزاد، امین تارخ، حمید جبلی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، حمید لولایی، جلیل فرجاد، بیوک میرزایی، شهره لرستانی، آزیتا حاجیان، ثریا حکمت، رسول نجفیان، نیکو خردمند، امین حیایی و…  در این سریال به ایفای نقش پرداختند

مجموعه تلویزیونی «آپارتمان» هر روز ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز راس ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه خ

نظر شما
ارسال نظر