پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1798
-
الف
+

تحول در آی‌فیلم عربی با مدیریت جدید

سیداحمد حسینی‌خبیر مدیر کانال آی‌فیلم عربی شد.

مرتضی شمسی مدیر شبکه آی‌فیلم، طی حکمی سیداحمد حسینی‌خبیر را به سمت مدیریت کانال آی‌فیلم عربی منصوب کرد.

به گزارش آی‌فیلم، حسینی‌خبیر دانش‌آموخته دانشگاه تهران در رشته مطالعات جهان عرب در مقطع کارشناسی ارشد است. در کارنامه کاری وی، مدیریت گروه سیاسی و خبر شبکه جهانی الکوثر، مدیریت روابط عمومی برون‌مرزی رسانه ملی، مدیریت شبکه رادیویی عربی و آفریقایی، مدیریت طرح و نظارت شبکه الکوثر و پژوهش‌های رسانه‌ای متعدد دیده می‌شود. ایشان همچنین تهیه‌کنندگی، نویسندگی و سردبیری برنامه‌های مختلف سیمای عربی را بر عهده داشته است.

مدیر جدید کانال آی‌فیلم عربی در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌فیلم گفت: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کانال آی‌فیلم عربی اضافه کردن باکس مخصوص کودک و نوجوان با محتوای انیمیشن، فیلم، سریال و برنامه‌های تولیدی مناسب این گروه سنی، به جدول پخش آی‌فیلم عربی است که البته این تغییر با پشتوانه کار پژوهشی رسانه‌ای محقق خواهد شد. 

حسینی‌خبیر در ادامه افزود: با توجه به رقابت شدید در عرصه رسانه و شبکه‌های سرگرمی در منطقه عربی، پیگیری جدی ارتقاء کیفی تصاویر کانال عربی آی‌فیلم و افزایش جذابیت‌های بصری در دستور کار است. همچنین به منظور برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان در کشورهای عربی، دوبله فیلم و سریال با لهجه‌های محلی که در مدیریت سابق کانال آغاز شده بود، در این دوره با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت. امید است با به کار گیری شیوه‌های نوین رسانه‌ای، مخاطبان بیشتری به سینما، تله‌فیلم و درامای تولید شده در کشورمان جذب شوند و گام‌های موثری در راستای تقویت حضور فرهنگی ایران در حوزه کشورهای عربی برداشته شود. 

بیشتر بخوانید:
حسینی بخش، مدیر دفتر صداوسیما در عراق

ه خ/ 

نظر شما
ارسال نظر