پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1777
-
الف
+

ساخت قسمت جدید انیمیشن شرک

انیمیشن سینمایی «شرک» با همکاری دو کمپانی ایلومینیشن و دریم ورکس برای پنجمین قسمت ساخته می‌شود.

انیمیشن سینمایی «شرک» با همکاری دو کمپانی ایلومینیشن و دریم ورکس برای پنجمین قسمت ساخته می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل خبرگزاری مهر، کمپانی ایلومینیشن با همکاری با دریم ورکس در تلاش برای برگرداندن «شرک» هستند. «شرک ۵» با حضور صداپیشگان اصلی شامل مایک مایرز، کامرون دیاز و ادی مورفی بازمی‌گردد.

با وجود اینکه هنوز هیچ چیز رسمی نیست اما ملداندری از مدیران ایلومینیشن گفته مذاکره با بازیگران دارد به خوبی پیش می‌رود و همه نشانه‌ها بیانگر علاقه کامل بازیگران به بازگشت به این فیلم است.

ادی مورفی چند ماه پیش گفته بود آرزویش این است که با «شرک» دیگری همراه شود و گفته بود ۲ ثانیه‌ای پیشنهاد این همکاری را تایید می‌کنم. عاشق شخصیت خر این انیمیشن هستم.

فیلم چهارم «شرک» با عنوان «شرک برای همیشه» سال ۲۰۱۰ راهی سینماها شده بود و ۷۵۲ میلیون دلار فروش کرد. اولین فیلم این مجموعه سال ۲۰۰۱ اکران شده بود.

ملداندری همچنین تاکید کرد به دنبال ساخته شدن ادامه‌های دیگری از انیمیشن‌های این کمپانی است که «بخوان ۳» از جمله آنهاست. «بخوان ۲» با فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در گیشه کارش را تمام کرد اما در دورانی اکران شده بود که پاندمی کووید بسیار گسترده بود. اما با این حال آن فیلم در اکران آنلاین خیلی موفق ظاهر شد و سال ۲۰۲۲ بیش از ۸۰ میلیون بار در نتفلیکس استریم شده بود. «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۳» هم از دیگر پروژه‌هایی است که این کمپانی در تلاش ساخته شدنش است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر