پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1315
-
الف
+

اولین قسمت «ملکوت» را ببینید

پخش مجموعه تلویزیونی «ملکوت» امشب از شبکه آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

پخش مجموعه تلویزیونی «ملکوت» امشب از شبکه آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، در اولین قسمت سریال تلویزیونی «ملکوت» به کارگردانی محمدرضا آهنج خواهید دید: "حاج فتاح" خوابی می‌بیند که وی را آشفته می‌کند و به فکر فرو می‌رود. در همین حال داماد خانواده نیز در فکر گرفتن سهمی از فروشگاه تازه تاسیس اوست و ... .

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج فتاح سلطانی مرد متمولی است که در اثر یک سانحه، دچار مرگ مغزی شده و قدم به عالم دیگری می‌گذارد. او در حالیکه در بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زند، با ملکی همراه می‌شود که از دوران کودکی‌اش با او بوده‌ است. در این سفر، حاج فتاح به خاطر کارهای خیر و دعاهای اطرافیانش، فرصت می‌یابد در زمانی که هنوز رشته حیاتش قطع نگردیده است، اشتباهات گذشته‌اش را جبران نماید.

کوروش تهامی، محمدرضا شریفی‌نیا، فریبا متخصص، ایرج نوذری، جلیل فرجاد، شیوا خنیاگر، پروانه معصومی، رز رضوی، علی دهکردی، احمد نجفی، رضا رویگری، فخرالدین صدیق شریف، کمند امیرسلیمانی و نیما شاهرخ‌شاهی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «ملکوت» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ بامداد و ۱۲:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ/ س م

نظر شما
ارسال نظر