پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1996
-
الف
+

سریال «گرفتار»، نمایش نشاط در یک خانواده پرجمعیت

مدیر پخش و تامین شبکه آی‌فیلم درباره انتخاب سریال «گرفتار» توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر پخش و تامین شبکه آی‌فیلم فارسی درباره علت انتخاب فصل دوم سریال آقای گرفتار برای پخش از این شبکه، توضیحاتی ارائه کرد. 

به گزارش شبکه آی‌فیلم، امیر بیرامی، مدیر پخش و تامین شبکه آی‌فیلم فارسی در خصوص نحوه انتخاب سریال‌های در حال پخش شبکه آی‌فیلم گفت: معیار انتخاب سریال ها، درخواست مخاطبین است که پس از طرح در جلسات و بررسی سریالها در جدول پخش قرار داده‌می‌شوند.

وی افزود: اکثر سریال هایی که مخاطبان درخواست می‌کنند، سریالهای نوستالژی مثل آیینه، گرفتار و همچنین سریالهای طنز مثل زیرخاکی است.

مدیر پخش و تامین شبکه آی‌فیلم فارسی ادامه داد: چیدمان کنداکتور شبکه آی‌فیلم فارسی بدین گونه است که تاکید داریم ژانرهای مختلفی مثل درام، طنز، پلیسی، نوستالژی و... در جدول پخش وجود داشته باشد و هر کدام از سریالها بر اساس استقبال مخاطب در ساعت‌هایی خاص پخش می‌شود.

امیر بیرامی در پایان در پاسخ به این سوال که «چرا سریال  «آقای گرفتار» که فصل اول مجموعه تلویزیونی «گرفتار» محسوب می‌شود را پخش نکردید؟» گفت: براساس درخواست مکرر مخاطبان برای پخش این سریال، پس از بررسی هر دو فصل آن به این جمع‌بندی رسیدیم که برخلاف فصل اول که در آن شاهد انعکاس مشکلات فرزندآوری هستیم، در فصل دوم بر موضوعاتی مثل تحکیم خانواده، نقش فرزندان در ایجاد نشاط در خانواده، اهمیت و لزوم امر فرزندآوری و رویکردهای مثبتی از این دست تاکید شده‌است. لذا پخش فصل اول از دستور کار شبکه خارج شد و پخش فصل دوم آن در دستور کار شبکه قرار گرفت. 
مصاحبه کننده: هانیه خاوری


بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

نظر شما
ارسال نظر