پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
15154
-
الف
+

دو سریال به جدول پخش آی‌فیلم اضافه شد

با اتمام سریال‌های «عشق گمشده» و «سارق روح» دو مجموعه جدید دیگر به جدول پخش آی‌فیلم اضافه می‌شود.

با اتمام سریال‌های «عشق گمشده» و «سارق روح» دو مجموعه جدید دیگر به جدول پخش آی‌فیلم اضافه می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش دو سریال «عشق گمشده» و «سارق روح» این هفته به اتمام می‌رسد و سریال‌های «آقای گرفتار» و «صبح آخرین روز» جایگزین آنها خواهند شد.

آقای گرفتار به آی‌فیلم آمد

سریال «آقای گرفتار» محصول سال 1370 است. در خلاصه داستان این سریال آمده : مردی در انتظار تولد اولین فرزند خود است، اما همسرش ۹ فرزندِ همزمان به دنیا می‌آورد. گرفتاری‌های ناشی از نگه‌داری ۹ قلوها، ماجراهای زیادی را به دنبال دارد.

در این سریال بازیگرانی چون حسن اکلیلی، رسول توکلی و جمعی از بازیگران اصفهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «آقای گرفتار» از یکشنبه 18 دی، هر روز ساعت 16:00 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت 00:00 و 08:00 روز بعد خواهد بود.

پخش سریال «صبح آخرین روز»

سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی  از امروز شنبه 17 دی ماه به روی آنتن می‌رود.

«صبح آخرین روز» سه بخش عمده دارد؛ یک بخش تاریخی از دهه ۴۰ الی۵۰، بخش دیگر دهه ۵۰ تا ۶۰ و بخش آخر، دهه ۸۰ که زندگی خانوادگی شهید بعد از ازدواج تا زمان شهادت را به تصویر می‌کشد که شامل دوران قبل از تولد و زندگی پرفراز و نشیب و نحوه آشنایی و ازدواج پدر و مادر او و دوران کودکی تا زمان بعد از شهادت مجید شهریاری را در برمی‌گیرد.

در این سریال بازیگرانی چون کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، میرطاهر مظلومی، مهران رجبی، زهرا سعیدی و ...  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «صبح آخرین روز» هرشب، ساعت 21:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های  05:00 و 13:00 روز بعد خواهد بود.

م س/ه خ

نظر شما
ارسال نظر
احمدی

با سلام لطفا فیلم تلویزیونی یک پله پایینتر رو پخش کنید که در مورد ناپدری هست .