پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1639
-
الف
+

آخرین اخبار سینمای جهان

اخبار فرهنگی و هنری سینمای جهان را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

اخبار فرهنگی و هنری سینمای جهان را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مهر، فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» که رایان جانسون نویسنده و کارگردان آن بوده، به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس در ۱۰ روز اول اکرانش بدل شد.این فیلم از ۲۶ دسامبر به نمایش درآمده و ظرف ۱۰ روز ۱۲۷ میلیون ساعت تماشا را ثبت کرده است.

 انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهداکنندگان هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب را معرفی کرد.در جشنی که ۱۰ ژانویه برگزار می‌شود قرار است آنا د آرماس، جیمی لی کورتیس و کوئنتین تارانتینو جوایز برندگان را به آنها اهدا کنند. نیسی نش-بتس، آنا گاسیتر، بیلی پورتر، کولمن دومینگو، ناتاشا لیون، میکلا جائه رودریگز، نیکل بایر و تریسی مورگان دیگر چهره‌های حاضر برای این کار در مراسم امسال خواهند بود.

برد پیت و آدام سندلر در فیلم بعدی نوآ بامباک جلوی دوربین می‌روند.فیلم «برفک سفید» از جمله فیلم‌هایی بود که با اقبال مواجه شد و در جشنواره‌های مختلف حضور داشت. این فیلم که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شد با اقتباس از رمانی از دان دلیلو شکل گرفت. اکنون با توجه به قرارداد نوا بامباک با نتفلیکس به نظر می‌رسد همکاری آنها ادامه خواهد داشت و گزارش شده پروژه بعدی وی با حضور برد پیت و آدام سندلر شکل می‌گیرد. جزییات بیشتری از پروژه بعدی که هنوز در مراحل اولیه است فاش نشده است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر