پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3185
-
الف
+

پخش اینترنتی سریال شهریار از آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «شهریار» را از وبسایت آی‌فیلم دانلود و تماشا کنید.

مجموعه تلویزیونی «شهریار» روایتی از زندگی محمدحسین شهریار شاعر نامی کشور را از وبسایت آی‌فیلم تماشا کنید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «شهریار» به کارگردانی کمال تبریزی روایتی از زندگی پر فراز و نشیب و عاشقانه محمدحسین بهجت تبریزی معروف به «شهریار» شاعر نامی کشورمان است که در سال 1385 تولید شد. در این سریال  اردشیر رستمی  نقش "شهریار" را بازی می‌کند و مهسا کرامتی، زنده یاد سیروس گرجستانی، پیام دهکردی، الهام حمیدی، بابک حمیدیان، سعید نیک‌پور، اسماعیل خلج، سینا رازانی و مسعود سخایی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در اواخر دوره حکومت قاجار، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد تا برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. کودکی که بعدها به شهریار معروف شده و یکی از شاعران بلندآوازه و نامی ایران‌زمین می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «شهریار» را روی صفحه سریال‌های درخواستی در وبگاه شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شبکه یا با کلیک روی لینک زیر، قسمت‌های مختلف این سریال را دانلود و تماشا کنید.

دانلود و تماشای سریال شهریار

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر
ایوب سرپرست

ممنون که هر سریال ایرانی رو هروقت اراده کنیم در دسترس و قابل تماشاس. تشکر وسپاس فراوان از زحمات همه عوامل

فاطمه. ش

ممنون بابت پخش سریال مختارنامه، فقط یه درخواست دارم اونم اینه که سریال مسافران رو بعد از ایام عزاداری محرم و صفر پخش کنید من چند ساله منتظر پخش این سریال هستم.

کاربر مهمان

الان نمی شد این سریال رو به جای گارد ساحلی پخش کنید ؟