پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2088
-
الف
+

بیننده ده قسمت سوم «زیر آسمان شهر» باشید

قسمت بیست و یکم تا سی‌ام مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

قسمت بیست و یکم تا سی‌ام مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

به گزارش آی‌فیلم، ده قسمت سوم مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم قرار گرفت. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه، سریال را مشاهده و دانلود کنند.

مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» یکی از چندین سریال ماندگار رسانه ملی است، که در کنار قصه خوبی که داشت، موسیقی و تیتراژ این سریال هم ماندگار شده است.  این سریال روایتی طنز گونه از مردمان همین شهر است که در آن قشرهای مختلف، در کنار هم زندگی می‌کنند. آدم های قصه نیز که در یک مجتمع آپارتمانی با یکدیگر همسایه هستند، در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها و در روزهای تلخ و شیرین زندگیشان، ماجراهایی را از سر گذرانده و از هر اتفاق پند می‌گیرند...

ده قسمت سوم این سریال دربردارنده موضوعاتی نظیر مصرف بی رویه آب توسط اهالی ساختمان و دردسرآفرینی خشایار مستوفی برای آن‌ها، گروگان گرفته شدن بهروز توسط آدم‌ رباها و نقش‌آفرینی مرحوم علی انصاریان است. در دیگر قسمت‌ها شاهد حضور فریدون گربه، رفیق بهروز در ساختمان خواهید بود که از قضا دزد از آب درمی‌آید. در قسمت سی‌ام هم شاهد اختلاف بهروز و سارا خواهید بود.

حمید لولایی، یوسف تیموری، مهران غفوریان، زنده‌یاد ملکه رنجبر، شادروان کیومرث ملک‌مطیعی، برزو ارجمند و آرام جعفری از جمله بازیگران اصلی این سریال محسوب می‌شوند.

گفتنی است، هر هفته پنج‌شنبه‌ها ده قسمت از این مجموعه در صفحه سریال‌های درخواستی بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببنید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال خانه آرزوها رو هم هرچه زودتر بارگذاری کنید وهمین طور بقیه سریال های نایاب رو😍😍😍