پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2654
-
الف
+

مرور خاطرات «پهلوانان نمی‌میرند» در آی‌فیلم

برنامه «آنچه گذشت» این هفته به بررسی مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «آنچه گذشت» در این هفته به بررسی مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» ساخته حسن فتحی اختصاص دارد.

به گزارش آی‌فیلم، برنامه «آنچه گذشت» نقد و بررسی سریال‌های قدیمی پخش شده از تلویزیون را در دستور کار خود دارد. آثار نمایشی درخشانی در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ روی آنتن رسانه ملی رفت و مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد. «آنچه گذشت» تلاش می‌کند ضمن یادآوری خاطراتی که ایرانیان در طول سال‌ها با این سریال‌ها داشته‌اند، به بررسی ابعاد اخلاقی و اجتماعی این آثار نیز بپردازد.

برنامه این هفته به بررسی مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» ساخته حسن فتحی اختصاص دارد.

«پهلوانان نمی‌میرند» که فضایی تاریخی دارد، داستان پهلوانانی است که در زمان قاجار مورد اعتماد و احترام مردم بودند و هنگام گرفتاری‌ها از مردم دستگیری می‌کردند. "پهلوان خلیل" مردی مومن و مهربان که سایر پهلوانان تهران آرزوی رسیدن به مرتبه و موقعیت او را دارند، به قتل می‌رسد. با مرگ وی، مردم شهر غرق در ماتم می‌شوند و ... .

فیلمنامه این سریال را حسن فتحی و اعظم بروجردی به نگارش درآوردند و بازیگرانی چون جمشید مشایخی، فخری خوروش، فریماه فرجامی، عبدالرضا اکبری، کتایون ریاحی، عنایت بخشی، حمید مظفری، هادی مرزبان، حسین خانی بیک و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«آنچه گذشت» با اجرای سروش جمشیدی و محمدرضا قلمبر دوشنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ پخش و در ساعت‌های ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
یاسین صفری از خمینی شهر

سلام به اقای جمشیدی و قلمبر چه سریال زیبا و به یاد ماندنی بود پهلوانان نمی میرند ؛ من یک سوال داشتم که ایا میشود فصل دوم این سریال را درست کنند؟