پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2767
-
الف
+

چه سریالی جایگزین «خوش رکاب» می‌شود؟

با پخش قسمت‌های پایانی سریال «خوش رکاب»، جایگزین این سریال مشخص شد.

با توجه به نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیونی «خوش رکاب»، فصل دوم این سریال جایگزین آن می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، فصل دوم مجموعه تلویزیونی «خوش رکاب» با عنوان «خوش غیرت» از 28 اردیبهشت روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «خوش غیرت» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال 1383 تولید شد. خوش غیرت یا همان «خوش رکاب دو» ادامه داستان مردی به نام تقی با بازی محمد کاسبی بود که علاقه ویژه ای به کامیون خود داشت. این دلبستگی او به اندازه ای بود که حاضر نبود برای کمک رسانی به جبهه از کامیونش استفاده کند، اما در نهایت این اتفاق افتاد و تحولاتی را برای این شخصیت به همراه داشت.او این بار تصمیم گرفته‌است دارو از مردم جمع آوری کند و با کامیون خود، که حالا نامش را از خوش رکاب به خوش غیرت تغییر داده است،برای کمک به مردم عراقی برود که هم‌اکنون بعد از سقوط صدام در چنگال آمریکایی ها اسیر هستند. در این حین اتفاقاتی برای او و شاگردش می افتد.  ساخت موسیقی سریال «خوش غیرت» مانند سری نخست آن ـ «خوش‌رکاب» ـ توسط فردین خلعتبری انجام گرفته‌است.

مجید صالحی، پویا امینی، مونا فرجاد،  اصغر نقی‌زاده، امیر نوری، نفیسه روشن و مریم سعادت از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص / ص گ

نظر شما
ارسال نظر