پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2700
-
الف
+

آخرین اخبار سینمای جهان

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌‌فیلم، هند امسال در بازار فیلم کن که از ۱۷ تا ۲۵ ماه می برگزار می‌شود، به عنوان کشور افتخاری حضور خواهد داشت. این اولین باری است که این بازار یک کشور را با عنوان رسمی مهمان افتخاری انتخاب کرده و قرار است این سنت جدید از این پس هر سال ادامه پیدا کند.

دلیل انتخاب هند این است که امسال هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال این کشور از حاکمیت انگلیس جشن گرفته می‌شود و جشنواره کن نیز امسال هفتاد و پنجمین دوره خود را برگزار می‌کند.

«دست خدا» ساخته پائولو سورنتینو برنده جایزه بهترین فیلم سال ایتالیا در جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۲ شد. این فیلم که در ۱۶ بخش نامزد دریافت جایزه شده بود علاوه بر بهترین فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن نقش مکمل و بهترین فیملبرداری شد.

فیلم سورنتینو که یک فیلم زندگینامه‌ایست در ناپل می‌گذرد و تراژدی شخصی زندگی وی و حوادثی که موجب شد تا وی به یک کارگردان درجه یک سینما بدل شود را تصویر کرده است.

لویی لتریه که ساخت فیلم‌هایی چون «هالک شگفت‌انگیز» و دو فیلم اول از «ترنسپورتر» را در کارنامه دارد جایگزین جاستین لین در فیلم «سریع و خشمگین» می‌شود. این تصمیم یک هفته پس از آن گرفته شد که لین به طرز باورنکردنی از کارگردانی فیلم استعفا کرد و صندلی فیلم دهم از مجموعه «سریع و خشمگین» را خالی گذاشت.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر