پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2889
-
الف
+

زمان پخش سریال از سرنوشت

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

در این بسته خبری مروری بر مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری امروز خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته، در این بسته خبری به رخدادهایی چون مشخص شدن زمان پخش فصل چهارم سریال "از سرنوشت" و همچنین سریال‌های رمضانی تلویزیون در رمضان ۱۴۰۱ اشاره شده‌ است.


تعیین و تکلیف زمان پخش از سرنوشت

فصل چهارم «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان از 14 فروردین به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه دو پخش می‌شود.

«از سرنوشت» تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته است و فصل چهارم این سریال پس از پایان تصویربرداری در مناطق مختلف ایران، آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و مهمان رمضانی خانه‌های مردم ایران خواهد بود. عمده‌ترین مسئله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.


سریال رمضانی شبکه پنج مشخص شد

سریال «مسافران شهر» که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پنج پخش می‌شود، مضامین مذهبی، انقلابی و دفاع مقدسی دارد و بازیگرانی همچون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده و اسماعیل محرابی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، ماه رمضان پخش خواهد شد.

داستان‌های این سریال درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد.

این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه‌هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می‌کند.

سریال مسافران شهر ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.


دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شد

طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان دبیر دوره سی و نهم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منصوب شد.

«سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» به‌منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور، همچنین رقابت سازنده بین فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ه ص

نظر شما
ارسال نظر