پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4167
-
الف
+

امشب؛ پخش سریال‌های طنز متوقف شد

در پی اعلام عزای عمومی، دو سریال«دزد و پلیس» و «دنگ و فنگ روزگار» امشب پخش نمی‌شود.

در پی اعلام عزای عمومی به دلیل درگذشت مرجع عالیقدر کشورمان، دو سریال«دزد و پلیس» و «دنگ و فنگ روزگار» امشب پخش نمی‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با درگذشت مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی و اعلام عزای عمومی، دو سریال طنز «دنگ و فنگ روزگار» و «دزد و پلیس» امشب پخش نخواهد شد و جایگزین این دو، مجموعه‌های نمایشی «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» و «قصه‌های تبیان» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی خواهد رفت.

«قصه‌های تبیان»

این مجموعه تلویزیونی امشب جایگزین سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی ساعت 19:00 پخش خواهد شد و تکرار آن فردا در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روی آنتن می‌رود.

این سریال در ۴۵ قسمت توسط کارگردان‌های مختلف جوان و جویای نام و به تهیه کنندگی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور، با محوریت موضوعات قرآنی به نگارش درآمده است.


«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

این سریال نیز جایگزین مجموعه طنز نمایشی «دزد و پلیس» شده و قرار است امشب ساعت 21:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش شود. همچنین تکرار این سریال فردا در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ پخش می‌شود.

سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» ملودرامی برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی است که ساختاری اپیزودیک دارد و در هر قسمت یک داستان به طور مستقل روایت می‌شود.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» محصول سال ۱۳۹۵ و داود بیدل آن را کارگردانی کرده است. زنده یاد جمشید مشایخی، مرحوم حسن جوهرچی، سپیده خداوردی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، مجید واشقانی،رامین راستاد، مریم کاویانی و ... از نقش‌آفرینان این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

م ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر
امیرعلی از شهرکرد

خدا رحمت کنه