پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3371
-
الف
+

پرطرفدارترین سریال‌های مخاطبان در وب‌سایت آی‌فیلم

«گاندو» و «میعاد در سپیده دم» را در وب‌سایت آی‌فیلم تماشا کنید.

دو سریال «گاندو» و «میعاد در سپیده دم» را در وب‌سایت آی‌فیلم تماشا کنید.

به گزارش آی‌فیلم، دو مجموعه تلویزیونی «گاندو» و «میعاد در سپیده دم» از جمله سریال‌های پرطرفدار و البته جذابی هستند که در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم فارسی قرار گرفته اند.

سریال «گاندو»

این مجموعه پلیسی به کارگردانی جواد افشار، بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران در دو فصل مختلف تولید شده است. سریالی که به درخواست مکرر بینندگان شبکه آی‌فیلم در صفحه سریال‌های درخواستی قرار گرفته است و شما می‌توانید با رجوع به این صفحه قسمت‌های مختلف سریال «گاندو» را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود و مشاهده سریال «گاندو»

داستان این سریال درباره یک گروه از نیرو‌های امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این اثر مبتنی بر تعقیب و گریز است و شناسایی افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که حل‌نشدنی به نظر می‌رسند و انجام عملیاتی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی‌اند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خوئینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده و بهزاد رحیم خانی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.


سریال «میعاد در سپیده دم»

این سریال با توجه به کسب بیشترین آراء در نظرسنجی هفته گذشته آی‌فیلم، در صفحه سریال‌های درخواستی شبکه آی‌فیلم فارسی قرار گرفته است.

سریال «میعاد در سپیده دم» شکل‌گیری انقلاب در سال 1357 را روایت می‌کند. "حامد" مبارز مسلمان ایرانی جهت انجام ماموریت ویژه‌ای به ایران می‌آید. همزمان با او "الیاس" یک مامور مخفی اسرائیلی نیز وارد ایران می شود و درگیری میان این دو و به‌علاوه حوادث دیگری باعث می‌شود حامد برای انجام ماموریتش دچار مشکلاتی شود....

دانلود و مشاهده سریال «میعاد در سپیده دم»

مجید مظفری، محمود عزیزی، گوهر خیراندیش و انوشیروان ارجمند از جمله بازیگران این سریال هستند و کارگردانی آن بر عهده سعید سلطانی است.


بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

آلبوم تصاویر سریال «گاندو»
گفتگو با جواد افشار کارگردان گاندو

م ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال روزهای مهتابی رو بذارید توسایت اگه امکان داره