پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4154
-
الف
+

افتخار دیگر برای «متری شیش و نیم»

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، با معرفی اسامی نامزدهای جایزه سزار فرانسه ۲۰۲۲ «متری شیش‌ونیم » از ایران به‌عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم خارجی انتخاب شد.در بخش بهترین فیلم بین‌المللی علاوه بر «متری شیش و نیم» از ایران، «کوپه شماره ۶»، «ماشینم را بران»، «اولین گاو»، «بدترین فرد جهان»، «مادران موازی» و «پدر» نامزد کسب جایزه شده‌اند. مراسم معرفی برندگان که از این فهرست انتخاب می‌شوند ۲۵ فوریه در پاریس برگزار می‌شود.

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» با فروشی که این هفته در سینماهای جهان کرد و با رساندن آمار فروشش به ۱.۶۹ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی ششمین فیلم پرفروش تاریخ شد. هر چند این رقم بدون محاسبه نرخ تورم است اما این فیلم موفق شد تا با پشت سر گذاشتن «دنیای ژوراسیک» با فروش ۱.۶۷ میلیارد دلار و «شیر شاه» با فروش ۱.۶۶ میلیارد دلار این جایگاه را کسب کند.

 اپل تی‌وی پلاس با استودیوی لجندری شریک شده تا یک سریال لایو اکشن اوریجینال بر پایه گودزیلا و کایجوها بسازد. این سریال توسط کریس بلک تهیه می‌شود که سازنده سریال «پیشتازان فضا: اینترپرایز» و سریال «دورافتاده» رابرت کرکمن بود. مت فرکشن که بیشتر از همه به خاطر آثار برنده جوایز مختلف خود در عرصه کمیک بوک‌ها از جمله «هاک آی» مارول کمیکس شناخته می‌شود، دیگر تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر