پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3270
-
الف
+

ساخت سریال سلمان فارسی به کجا رسید؟

جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» را در این گزارش بخوانید.

جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» را در این گزارش بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «سلمان فارسی» از جمله آثار درجه "الف" تلویزیونی است که پس از سال‌ها تحقیق و نگارش به مرحله تولید رسیده است و همزمان با پشت سر گذاشتن روزهای تصویربرداری، بازیگران جدیدی به این پروژه عظیم رسانه ملی اضافه می‌شوند.

مهدی صبایی بازیگر جدید سلمان فارسی

مهدی صبایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روز‌ها مشغول بازی در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری هستم. تا امروز حدود ۲ سال از تصویربرداری سریال گذشته و پیش‌بینی می‌شود که ۲ سال دیگر تا پایان تصویربرداری آن باقی مانده است.

ادامه فیلمبرداری سلمان فارسی

در آخرین خبر‌ها از پروژه سلمان فارسی آمده بود که پس از بازگشت کاروان سریال «سلمان فارسی» از قشم، ادامه فیلمبرداری این سریال در اطراف تهران از سرگرفته خواهد شد.

شهرک‌های سینمایی غزالی و دفاع مقدس، دو گزینه اصلی لوکیشن‌های این سریال هستند. کاروان فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در سال ۱۴۰۰ از شاهرود، جلفا، شهرک سینمایی نور قم، سواحل مازندران و جزیره قشم عبور کرد.

همزمان با آغاز فیلمبرداری بخش‌های پایانی فصل بیزانس در اطراف تهران، ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی و ساخت برخی دکور‌ها در مناطق مورد تأیید تیم سازنده نیز در حال انجام است.

داستان و بازیگران سلمان فارسی

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

در این سریال بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

جزییات تازه از سریال سلمان

بازیگر خارجی سریال سلمان فارسی کیست؟

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر