پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9948
-
الف
+

جدول پخش جدید آی‌فیلم

سه مجموعه تلویزیونی جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم فارسی اضافه شده است.

سه سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم فارسی اضافه شده است.

به گزارش آی‌فیلم،  با اتمام پخش مجموعه‌های تلویزیونی «مزد ترس۲»، «زمین انسان‌ها» و «پدر پسری» ، سه سریال جدید «اگه بابام زنده بود»، «هنگامه» و «دنگ و فنگ روزگار» روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

«دنگ و فنگ روزگار» به آی‌فیلم رسید

مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» از دوشنبه ۴ بهمن ماه، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

«دنگ و فنگ روزگار» سریالی ۳۰ قسمتی است که در قالب طنز داستان زندگی یک قفلساز را نشان می‌دهد و مخاطبان از نگاه او سریال را دنبال می‌کنند.

پخش سریال طنز «اگه بابام زنده بود» از آی‌فیلم

سریال طنز تلویزیونی «اگه بابام زنده بود» به کارگردانی همایون اسعدیان از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

این سریال از سه‌شنبه ۵ بهمن ماه، ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۰۰:۰۰ بامداد و ۰۸:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

 سریال «اگه بابام زنده بود» درباره فردی به نام تیمور است که به خاطر خرده دزدی‌هایش به زندان افتاده، پس از آزادی درمی‌یابد که مادرش با فردی به نام مبارکی ازدواج کرده است. مبارکی، که فرد خسیسی است، تلاش می‌کند تا همه چیز را مجانی به‌دست‌آورد، حتی شده با گدایی! تیمور و دوستانش نیز که از بی‌پولی و بی‌کاری رنج می‌برند، نقشه سرقتی را طرح‌ریزی می‌کنند اما …

«هنگامه» به آی‌فیلم آمد

پخش مجموعه تلویزیونی «هنگامه» از پنجشنبه ۷ بهمن ماه آغاز می‌شود.

این سریال با بازی فرامرز صدیقی، اردلان شجاع کاوه، بهزاد خداویسی، شهره سلطانی و رزیتا غفاری هر روز ساعت  ۱۷ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی که به تهیه کنندگی محسن شايانفر و نویسندگی احمد رضاییان تولید شده است، داستان‌ها و شخصیت‌های مستقلی دارد که به موضوع طلاق می پردازد. 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
محمود،مهناز،شراره و ستایش غلامی

با سلام و خسته نباشید خدمت آی فیلی های عزیز لطفا سریال کیمیا،از یاد رفته،پس از باران،گذر از رنج ها،آب پریا و او یک فرشته بود رو در جدول پخش قرار بدید. باسپاس.

کاربر مهمان

توروخدا سریال خانه ما رو پخش کنید.من با این سریال خیلی خاطره دارم.مریم ازتهران

کاربر مهمان

سلام سریال خوش رکاب این خانه دوراست در پناه تو وسریال قدیمی بیشتر پخش کنید