پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4431
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، سریال پلیسی-معمایی «نوار زرد 2» که از ۱۸ دی ماه روی آنتن می‌رود، اولین تجربه تلویزیونی بانیپال شومون بازیگر فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» در تلویزیون است. فصل دوم «نوار زرد» به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است.

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر از در نظر گرفته شدن ۶۲ سالن سینما برای میزبانی جشنواره فیلم فجر در تهران خبر داد. ‌چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

داوران سه بخش نمایشنامه نویسی، تئاترخیابانی و رادیو تئاتر سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند.  این دوره از جشنواره تئاتر سردار آسمانی از ۱۷ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد.

دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، هیئت داوران بخش‌های «نماهنگ»، «پویانمایی»، «فیلم ما»، «برنامه تلویزیونی، کلیپ و موشن‌گرافیک» و «فیلمنامه» این جشنواره را معرفی کرد. افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۱۸ دی‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار و در این مراسم، از برگزیدگان بخش‌های اعلام شده تقدیر می‌شود. آثار ارسال شده به جشنواره نیز از ۱۹ تا ۲۳ دی در سینما فلسطین تهران به نمایش درمی‌آیند. 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا / ا ز

نظر شما
ارسال نظر