پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3146
-
الف
+

مروری بر مهمترین خبرهای روز دنیای هنر

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ایران خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته کشورمان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به رویدادها و اخبار منتشر شده فرهنگی هنری در ۲۴ ساعت گذشته، در این گزارش بخشی از مهمترین این اخبار از جمله آخرین وضعیت ساخت سریال شهید بروجردی تا رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره فیلم عمار را مرور خواهیم کرد.


آخرین وضعیت ساخت سریال شهید بروجردی

محمدحسین لطیفی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت سریال زندگی شهید بروجردی گفت: این سریال به تهیه‌کنندگی حامد عنقاست و در مرحله پیش تولید قرار دارد. 

چند روز پیش، دریالعل مدیر فیلم و سریال سازمان اوج در نشست خبری، از تولید ۳۰ سریال از سوی این سازمان خبر داد که یکی از آنها سریال شهید بروجردی بود.

به گفته محمدحسین لطیفی، فعلاً این سریال کلید نخورده و در مرحله انتخاب بازیگران است. 


آغاز ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا

کوروش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر، گفت: بر اساس گاه‌شمار جشنواره، فرصت ثبت‌نام در بخش مسابقه تبلیغات جشنواره شش روز خواهد بود؛ این زمان از فردا آغاز می‌شود و ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۰ دی ماه به خواهد رسید.

لازم به ذکر است، تمام مواد تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از ۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه‌های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه تبلیغات سینمای ایران شرکت کنند.

پیرو تاکید کرد بر اساس آیین‌نامه، آثار ارزیابی‌شده در دوره‌های گذشته، پذیرفته نمی‌شوند.

گفتنی است، ‌چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره فیلم عمار

پوستر دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با محوریت «روایت سینمایی قهرمانان علم و بزرگداشت دانشمندان شهید» منتشر شد.

در متن حاشیۀ این پوستر آمده است: «ایران اسلامی دانشمندان برجسته بسیاری دارد که بازنمایی شخصیت‌شان و به تصویر کشیدن تلاششان، گمشده‌ امروز رسانه‌ ماست، دانشمندانی که برای تکمیل و تثبیت پیشرفت‌های باشکوه و دستاوردهای درخشان کشور مجاهدانه و غیورانه گام بر می‌دارند.

موضوع محوری این پوستر دعوت به روایت تصویری دانشمندان مسلمان است. 

دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ۱۸ الی ۲۴ دی ماه در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر