پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2965
-
الف
+

سینماهای چهلمین جشنواره فیلم فجر

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت که اسامی سینماهای نمایش‌دهنده آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌شود.

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت که اسامی سینماهای نمایش‌دهنده آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره چگونگی اکران فیلم‌های جشنواره در سینماهای کشور گفت: امسال برای اولین بار شیوه‌نامه‌ای برای اکران فیلم‌ها در سینماها تدوین و منتشر شد که قابل‌توجه فعالان این عرصه واقع شد.

او ادامه داد: بر اساس این شیوه‌نامه، نسبت به بررسی و رایزنی با سینماهای موردنظر اقدام شد و تا روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه اسامی سینماهای اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی بیان کرد: به واسطه شیوه‌نامه سینماهای چهلمین جشنواره فیلم فجر، بسیاری از سینماداران متوجه شدند که سالن‌های سینمای آنها باید چه ویژگی‌های داشته باشد. به همین دلیل، آنها بر اساس معیارها، تلاش کردند تا کمبودها را مرتفع و استانداردها را رعایت کنند تا شرایط اکران آثار جشنواره و میزبانی از مخاطبان را به دست بیاورند.

فرجی در پایان با بیان این که این شیوه‌نامه از آغاز به کار جشنواره چهلم بر روی خروجی‌ اطلاع‌رسانی سایت جشنواره قرار گرفت، عنوان کرد: امیدواریم با تدوین چنین شیوه‌نامه‌ای، شرایط برگزاری شکل دقیق‌تری بگیرد و به نظر می‌رسد این شیوه‌نامه برای جشنواره تبدیل به کار ماندگاری شود.

«مرد بازنده» در راه جشنواره فجر+ نخستین تصویر

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر