پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7356
-
الف
+

پخش نوروز رنگی متوقف می‌شود

پخش سریال طنز «نوروز رنگی» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) متوقف می‌شود.

پخش سریال طنز «نوروز رنگی» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) متوقف می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پخش مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی از یکشنبه 12 دی تا جمعه 17 دی‌ماه متوقف خواهد شد و مینی سریال «بزم آخر» طی این شب‌ها جایگزین آن می‌شود.

همچنین سریال کوتاه «وقت صبح» در این ایام جایگزین مجموعه تلویزیونی «پدر پسری» می‌شود.

«بزم آخر»

مجموعه تلویزیونی «بزم آخر» به کارگردانی سجاد شهریاری تولید شده و در سال 1393 به مناسبت ایام فاطمیه از رسانه ملی پخش شد. 

این سریال درباره رضوان (با بازی الهام چرخنده) دختر سید احمد و دانشجوی تئاتر در حال تحقیق در مورد تعزیه است. او در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می‌شود که باعث پی بردنش به حقایقی درباره گذشته پدرش می‌شود.

آتیلا پسیانی، امید روحانی، مرحوم انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی و ... از جمله بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی «بزم آخر» هستند.

مجموعه تلویزیونی «بزم آخر» از فردا شب (دوازدهم دی‌ماه) ساعت ۲۱:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روی آنتن می‌رود.

«وقت صبح»

مجموعه تلویزیونی «وقت صبح» به کارگردانی جواد میرزاآقازاده در سال ۱۳۹۸ در دهه اول محرم روی آنتن سیمای ملی رفت. 

سریال «وقت صبح» ماجرای یک روحانی جوان با بازی کاوه خداشناس را روایت می‌کند که در دوره ای از زندگی با انتخابی مواجه می‌شود که او را با چالش‌هایی روبرو می‌کند.

کاوه خداشناس ، نسرین نصرتی ، کاظم هژیرآزاد ، نگار حسن زاده ، صدف بهشتی ، سلمان خطی ، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی‌لی فرهادپور، حسین صفریان ، پناه باقریان ، آیسان والی و عزت الله جامعی ندوشن بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «وقت صبح» از یکشنبه (12 دی‌) ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.


جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر