پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2573
-
الف
+

خاطرات پوپک گلدره در دنیای شیرین دریا

زنده‌یاد "پوپک گلدره" روایتگر داستان جذاب مجموعه تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» بود.

زنده‌یاد "پوپک گلدره" روایتگر داستان جذاب مجموعه تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» بود.

به گزارش آی‌فیلم، دریا در سریال «دنیای شیرین دریا» دختری با روحیات خاص و شیرین بود که نقش آن را زنده یاد پوپک گلدره بازی میکرد.

بهروز بقایی کارگردان دنیای شیرین دریا درخصوص همکاری خود با گلدره گفت: یکی از جذاب ترین کارهایی که از آن خاطرات زیادی دارم مجموعه تلویزیونی "دنیای شیرین دریا" بود که تجربه این کار را با مرحوم پوپک گلدره داشتم چون دنیایی بود که برای خود من هم شیرین بود و گروهی که با آنها کار کردم گروه بسیار خوبی بود چرا که سالهای سال با آنها درگذشته کار کرده بودیم و با وجود تمام توافقات و تضادهایی که در هر کاری وجود دارد بالاخره توانستیم کار را جلو ببریم و به نتیجه مطلوبی برسیم. در رابطه با بازیگران نوجوان آن سریال هم باید بگویم که آن ها حالا دیگر هر کدام برای خود مردی شدند و من آنها را این روزها دیده ام.

وی ادامه داد: مرگ پوپک گل دره شاید تلخ ترین اتفاقی بود که در زندگی هر کدام از ما که با او کار کرده بودیم افتاد، پوپک گل دره دارای شخصیت هیجان انگیزی بود و در آن زمان یک ماشین رنو داشت که آن را بر می داشت و به لب دریا می رفت و با سرعت بسیار بالا رانندگی می کرد و من بارها به پوپک گوشزد می کردم که این سرعت بالا برای تو و سلامتیت خطرناک است اما او گوش نمی داد و می گفت من عاشق سرعت هستم و سرانجام مرگ او هم به دلیل سرعت بالایی بود که منجربه تصادف شد.

برای تماشای این سریال به صفحه کودک و نوجوان وب‌سایت شبکه آی‌فیلم فارسی (اینجا) مراجعه کنید و یا لینک زیر را کلیک نمایید. 

تماشای سریال «دنیای شیرین دریا»

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر