پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4109
-
الف
+

اکران جدیدترین فیلم آمیتاب باچان

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، «برهماسترا» فیلم ابرقهرمانی هندی که با بازی آمیتاب باچان، رانبیر کاپور و آلیا بهات ساخته می‌شود ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ راهی سینماها می‌شود. این فیلم که ساخته آیان موکرجی است و ناگرجونا آکیننی و مونی روی دیگر بازیگران آن هستند به زبان‌های هندی، تامیل، تلوگو، مالایالام و کانادا نمایش داده می‌شود.

نامزدهای جوایز سی و هفتمین دوره جوایز ایندیپندنت اسپیریت  اسامی نامزدهایش را اعلام کرد و فیلم کمدی سیاه «زولا» را در ۷ بخش شایسته دریافت جایزه دانست.

 فیلم کمدی درام «چیکور» یا «Chhichhore» محصول ۲۰۱۹ قرار است از روز هفتم ژانویه ۲۰۲۲ به عنوان نخستین فیلم بزرگ هندی پس از ۲ سال ممنوعیت، در بزرگ‌ترین بازار فیلم جهان پخش شود. این خبر در حالی منتشر شده که مسئولان چینی هنوز صحبتی درباره امکان اکران بلاکباسترهای هالیوودی مانند «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» و قسمت دوم «ونوم» نکرده‌اند، اما در عین حال اجازه اکران مجموعه‌ای از فیلم‌های کوچک‌تر از کشورهایی غیر از آمریکا را داده‌اند. این می‌تواند نشان از سخت‌گیری‌های بیشتر برای فیلم‌های آمریکایی باشد.

حضور تام هنکس در پیش‌درآمد سریال «یلواستون» ساخته تیلور شریدان یکی از غافلگیری‌های این سریال است. «۱۸۸۳» که از پارامونت پلاس پخش می‌شود پیش‌درآمدی بر سریال «یلواستون» است. در این پیش درآمد تام هنکس به عنوان بازیگر مهمان در نقش یک ژنرال ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ص گ

نظر شما
ارسال نظر