پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4319
-
الف
+

صدرنشینی آی‌فیلم در جذب مخاطب

شبکه آی‌فیلم در نظرسنجی آبان ماه مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در صدر ایستاد.

شبکه آی‌فیلم در تازه‌ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما با سریال‌های «دلدادگان»، «نون خ 2»، «نون خ 3» و «بچه مهندس1» از نظر جذب مخاطب برای سریال های بازپخش شده، در صدر ایستاد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه آی‌فیلم در نظرسنجی آبان ماه مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، در میان سریال‌های بازپخش شده سیما رتبه‌های برتر را کسب کرد. بدین ترتیب، سریال «دلدادگان» از شبکه آی‌فیلم با 13/9 درصد و سریال «نون خ 2» با 13/3 درصد پربیننده‌ترین سریال‌های بازپخش شده در نیمه اول آبان‌ماه بوده‌اند. «زیرخاکی1» با 5/2 درصد از شبکه یک سیما و «شمعدونی» با 5/1 درصد از شبکه تماشا در رده‌های بعدی قرار دارند.

همچنین در نیمه دوم آبان‌ماه، سریال «نون خ 3» پخش شده از شبکه آی فیلم با 15/4 درصد بیننده، بیشترین مخاطب را در میان سریال های بازپخش شده داشته است. سریال‌ «بچه مهندس1» از این شبکه نیز با 10/6 درصد در رده دوم قرار گرفت. مجموعه طنز «شمعدونی» از شبکه تماشا با 5/3 درصد و «زیرخاکی2» از شبکه یک سیما با 5 درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی هستند.

بر مبنای این آمار، در نیمه اول آبان‌ماه، سریال‌های «سرجوخه» از شبکه سه سیما با 27/7 درصد و «روزگار جوانی» از شبکه پنج سیما با 9/8 درصد بیشترین بیننده را  در میان سریال هایی که برای اولین بار پخش می شوند، داشته­‌اند و در نیمه دوم این ماه، سریال «سرجوخه» با 32/9 درصد، «پلاک 13» از شبکه سه سیما با 17/7 درصد و  «روزگار جوانی» با 8/9 درصد بیشترین مخاطب را از آن خود کرده‌اند. 


بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا / ا ز

نظر شما
ارسال نظر