پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4702
-
الف
+

مژگان سریال «بچه مهندس2» را بیشتر بشناسید

به بهانه بازپخش سریال «بچه مهندس2» نگاهی به زندگینامه مهتاب جامی انداخته‌ایم.

به بهانه بازپخش مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس2» از آی‌فیلم فارسی، به بررسی زندگینامه مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، مهتاب جامی متولد 19 مهر 1374 در زاهدان و دانشجوی کارشناسی رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری است. مهتاب جامی در خانواده پرجمعیتی بزرگ شده است و دو خواهر و دو برادر دارد. او اصالت زاهدانی دارد و از هفت سالگی در رادیو زاهدان شروع به فعالیت کرد و تا سن هجده سالگی به فعالیت خود ادامه داد.

بازیگر نقش مژگان در سریال «بچه مهندس2» بازیگری را به صورت جدی از 14 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با سریال «ساختمان کلنگی» وارد تلویزیون استانی شد. او با ایفای نقش در پروژه «مین در شهر» جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره استانی دریافت کرد.

جامی پس از مهاجرت به تهران، در چند تئاتر حضور پیدا کرد. او تجربه حضور در سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی را دارد که نقش یک سرباز روس را در آن سریال بازی کرده است.

مهمترین فعالیت هنری مهتاب جامی، به بازی در فصل دوم سریال «بچه مهندس» باز می گردد. او در این سریال نقش مژگان (مو مو)، عشق قدیمی جواد جوادی و فرزند خوانده خانواده عباسی با بازی بهاره رهنما و افشین نخعی را بازی کرده است.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس2» هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر