پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2771
-
الف
+

تماشای سریال زن بابا را از دست ندهید

مجموعه طنز نمایشی «زن بابا» را در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم تماشا و دانلود کنید.

مجموعه طنز نمایشی «زن بابا» را در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم تماشا و دانلود کنید.

به گزارش آی‌فیلم، براساس علاقه و درخواست مکرر شما بینندگان عزیز، صفحه درخواستی سریال‌ها، چندین سریال درخواستی که پیش از این و البته به تازگی از شبکه آی‌فیلم پخش شده است، را گردآوری کرده است. مجموعه‌هایی چون لحظه گرگ و میش، ستایش، کیمیا، سه دونگ، سه دونگ و ... که با کلیک روی گزینه صفحه سریال‌های درخواستی می‌توانید مشاهده و دانلود کنید. 

مجموعه طنز تلویزیونی «زن بابا»  نیز از جمله سریال‌هایی است که به تازگی به این صفحه اضافه و در دسترس مخاطبان شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

این مجموعه داستانی به کارگردانی سعید آقاخانی، ماجرای پیرمردی به‌ نام عزیز آقا (سیروس گرجستانی) است که بعد از مرگ همسرش با پسر کوچکش بهبود به تنهایی زندگی می‌کند. پسر او (علی صادقی) تصمیم دارد تا با دختر دایی‌اش ازدواج کند ولی اختلافات خانوادگی مانع این کار می‌شود و کمک کردن به پدرش باعث خسته شدن بهبود می‌شود و برای تقسیم اموال پدر خود با (محمد کاسبی), (مهران غفوریان), (شقایق دهقان), (رامین ناصر نصیر) به مشکل بر می خورند.

براساس این گزارش، شما می‌توانند این سریال را از طریق وب‌سایت آی‌فیلم به نشانی (fa.ifilmtv.ir) و در صفحه سریال‌های درخواستی دانلود و تماشا کنند.


جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن/ط ه

نظر شما
ارسال نظر