پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7032
-
الف
+

نون.خ امشب پخش نمی‌شود

دو سریال «قصه های تبیان» و «در قصه ها زندگی می کنند» امشب از آی فیلم پخش می شود.

دو سریال «قصه های تبیان» و «در قصه ها زندگی می کنند» امشب از آی فیلم پخش می شود.

به گزارش آی‌فیلم، با متوقف شدن پخش دو سریال طنز «میانبر» و «نون.خ»، مجموعه های داستانی «قصه‌های تبیان» و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»، جایگزین آن ها روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

امشب به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت معصومه (س)، دو سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی و «نون.خ» ساخته سعید آقاخانی روی آنتن نمی‌رود.

«قصه‌های تبیان»

مجموعه داستانی «قصه های تبیان»، سریالی چند اپیزودی است که براساس قصص قرآنی و بر محوریت سبک زندگی ایرانی-اسلامی ساخته شده است و امشب اپیزود «تماس» آن از شبکه آی فیلم پخش می شود.

در قسمت های مجموعه" قصه های تبیان" تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی مانند طرز رفتار با همسایه، کسب روزی حلال، بازار و مشتری، خیرین مدرسه ساز و کارآفرینی مشهود است.

مجموعه تلویزیونی «قصه های تبیان»، امشب ساعت 19:00 روی آنتن می رود و تکرار آن در ساعت های 03:00 و 11:00 پخش خواهد شد.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

این مجموعه تلویزیونی برگرفته از چندین داستان و گروه های مختلف بازیگری است که به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین در سال 1395 براساس داشتن روابط سالم بین آدم ها و البته سبک زندگی اسلامی – ایرانی ساخته شده است.

سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» هم چند اپیزودی است و بازیگرانی چون؛ فرخ نعمتی، متین ستوده، سپیده خداوردی، زنده یاد جمشید مشایخی، اسماعیل خلج، زنده یاد حسن جوهرچی، شهرزاد کمال‌زاده و امیرمحمد زند، نیلوفر شهیدی, مجید واشقانی و .... هرکدام در یک اپیزود به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است، سریال «در قصه‌های زندگی می‌کنند» امشب رأس ساعت 21:00 پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت 05:00 و 13:00 روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می رود.


جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

والا میانبر اصلا خنده دار نیست خیلی هم بی مزست اگه امروز پخش می کردین چیزی نمیشد😂😂😂