پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4947
-
الف
+

فریبرز نون.خ کیست؟

همزمان با پخش سریال «نون.خ» با بازیگر این سریال «سید علی صالحی» بیشتر آشنا شوید.

همزمان با پخش سریال «نون.خ» با بازیگر این سریال «سید علی صالحی» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «نون.خ» از جمله سریال‌های پربازیگر تلویزیون است که به عنوان سریال مناسبتی نوروزی روی آنتن شبکه یک سیما رفت، یکی از بازیگران سریال «نون.خ»، سید علی صالحی است. بازیگر جوانی که در سال 1352 در تهران چشم به جهان گشود و پس از فارغ التحصیل شدن در رشته نمایش، با بازی در مجموعه تلویزیونی «فاصله» به کارگردانی مجتبی یاسینی، به قاب تلویزیون اضافه شد.

سید علی صالحی در سومین تجربه بازیگری خود در سریال «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی در نقش "هوابرد" در بین دیگر بازیگران طنز سیما، شناخته شد و پس از آن به گروه بازیگری مجموعه تلویزیونی «قرارگاه مسکونی» ساخته جواد رضویان پیوست.

بازی در سریال «قرارگاه مسکونی» برای سید علی صالحی یک سکوی پرتاب بود تا در کنار دیگر بازیگران طنز سیما به معروفیت برسد. «مدینه»، «چک برگشتی»، «تا ثریا»، «عید امسال»، «زیر هشت»، «شوق پرواز» و .... از دیگر آثار این بازیگر هستند.

سید علی صالحی پس از بازی در سریال «قرعه» که نوروز 1395 روی آنتن رفت، با حضور در مجموعه نمایشی «نون.خ» و بازی در نقش "فریبرز" در بین بینندگان تلویزیون به محبوبیت رسید، که یکی از دلایل این محبوبیت پر رنگ بودن نقش او و همچنین و به کارگیری صحیح بازیگران توسط سعید آقاخانی است.


جدول پخش شبکه آی فیلم

سکانس خنده‌دار جهاز خریدن روژان و مهیار

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر