پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4309
-
الف
+

آخرین جزئیات از ساخت سریال حضرت معصومه (س)

جواد افشار از آخرین وضعیت ساخت سریال «حضرت معصومه (س)» می‌گوید.

جواد افشار از آخرین وضعیت ساخت سریال «حضرت معصومه (س)» می‌گوید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایسنا، جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «گاندو» از آخرین وضعیت سریال جدید خود با نام موقت سریال «حضرت معصومه (س)» گفت: در حال حاضر پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه «حضرت معصومه(س)» در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» و «حضرت معصومه(س)» در حال تولید است. آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه «حضرت معصومه(س)» زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و کم کم شروع به دعوت برای همکاری باید بکنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

افشار درباره ی شخصت محوری داستان نیز توضیح داد: شخصیت محوری قصه «حضرت معصومه(س)» است؛ منتهی بحث بر سر این است که حالا تمهیدات ما چگونه است که صورت و سیمای ایشان نشان داده نشود به همین منظور دنبال راه حل هایی هستیم که این موضوع را به شکل خوب و درخوری مدیریت کنیم.

کارگردان «گاندو» در پایان درباره ی پیشنهادهای جدید به وی در حوزه سریال سازی گفت: صحبت هایی وجود دارد و دو یا سه کار از سوی دوستان پیشنهاد شده است که اگر لطمه ای به ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» نزند، خواهم پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

سریال «حضرت معصومه(س)» به تصویب رسید

جزئیات تازه از پروژه سینمایی «حضرت معصومه (س)»

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر