پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4808
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سینمای ایران

جدیدترین خبرهای سینمای ایران را در این بسته خبری مشاهده می‌کنید.

تازه‌ترین خبرهای فرهنگی و هنری سینمای ایران را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم، میثم کزازی کارگردان فیلم سینمایی «شین» گفت، در نظر داریم این فیلم را به صورت آنلاین به نمایش بگذاریم.

میثم کزازی کارگردان فیلم سینمایی «شین» درباره زمان اکران این فیلم گفت: تهیه‌کننده این فیلم آقای شهاب حسینی و تصمیم‌گیرنده ایشان است البته هر فیلمسازی دوست دارد فیلمش را به همراه مخاطبان روی پرده ببیند اما با این وضعیت، کرونا دست ما را کمی بسته است. هرچند سینماها در حال حاضر به ظاهر باز هستند ولی به هر سینمایی که می‌رویم می‌بینیم تنها ۱۰، ۱۵ نفر در سالن حضور دارند. تا واکسیناسیون در کشور کامل نشود و اعتماد در بین مخاطبان شکل نگیرد، رونق به سینماها باز نمی‌گردد. من از خدایم است که «شین» زودتر اکران شود تا به سراغ ساخت فیلم بعدی بروم اما در حال حاضر همه منتظر شرایط بهتر برای اکران هستیم.

کزازی اظهار داشت: ما در نهایت به احتمال زیاد «شین» را به شکل آنلاین به نمایش می‌گذاریم اما به فکر شرکت دادن این فیلم در فستیوال‌های خارجی هم هستیم. هرچند یکی دو سال از ساخت «شین» می‌گذرد اما همچنان زمان دارد که تورهای جشنواره‌ای خود را سپری کند چون هنوز در دنیا فیلم‌های زیادی هستند که به دلیل کرونا وضعیتی مشابه وضعیت ما را دارند.

صدور پروانه نمایش فیلم قهرمان

پروانه نمایش فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی صادر شد.

اعضای شورای پروانه نمایش که هنوز به دلیل معرفی نشدن اعضای تازه در دولت جدید، همان اعضای قبلی هستند، مجوز نمایش این فیلم را صادر کردند. فیلم سینمایی «قهرمان» اواسط پاییز در سینماهای ایران اکران خواهد شد.

فیلم کوتاه «پارک دوبل» منتخب جشنواره‌ اوهای آمریکا

فیلم کوتاه «پارک دوبل» به نویسندگی و کارگردانی دریا آذری در بیست و دومین دوره جشنواره اوهای آمریکا که رویدادی ۱۰ روزه است، حضور خواهد داشت. 

بیست و دومین جشنواره اوهای آمریکا که با هدف به نمایش گذاشتن بهترین فیلم‌های جدید از فیلمسازان نوظهور و شناخته‌شده راه‌اندازی شده است، از ۱۴ تا ۲۳ آبان  (۵ تا ۱۴ نوامبر) در کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

«پارک دوبل» داستان زنی است که تلاش می کند رابطه خود را با پسرش بهبود بخشد. 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر