پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4251
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، ادامه تصویربرداری دو سریال «بی نشان» و «تب و تاب» و آغاز پیش‌تولید سریال «خانه پرتقالی‌ها» خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

«بی نشان»

تصویربرداری سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی این روزها در مرکز شهر تهران ادامه دارد.

همچنین با گذشت ۱۵ روز از تصویربرداری، پرویز فلاحی‌پور به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در این پروژه به تازگی جلوی دوربین رفته است. پرویز فلاحی‌پور در «بی‌نشان» نقش خبرنگار پیشکسوتی با نام «شهاب» را ایفا می‌کند که همچنان در تلاش است کار خود را متعهدانه انجام دهد و به اصول و تعهد خود به عنوان یک فعال رسانه‌ای وفادار بماند.

این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

«تب و تاب»

تصویربرداری سریال «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی که چندی پیش در تهران آغاز شده بود، با ضبط صحنه‌های داخلی و خارجی ادامه دارد.

تصویربرداری سریال «تب و تاب» از ۲۱ شهریورماه آغاز شد؛ و با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی در ۲۵ قسمت آماده می‌شود.

محمود پاک‌نیت، فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی و افسانه ناصری از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

سریال «تب و تاب» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود. نویسندگی سریال‌های «اغما» و کارگردانی فیلم تلویزیونی «دل شوره» از آثار مهم داریوش مختاری کارگردان مجموعه «تب و‌ تاب» است.

«خانه پرتقالی‌ها»

«خانه پرتقالی‌ها» نام جدیدترین سریال شبکه دوم سیماست که این روزها مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند و به‌زودی با تیم بازیگرانی که اکثراً موهای فر دارند، کلید خواهد خورد.

سریال «خانه پرتقالی‌ها» را که قرار است در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شود، علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی به صورت مشترک کارگردانی خواهند کردند.

در خلاصه داستان این مجموعه چنین آمده است که در یک خانه قدیمی سه طبقه‌ای، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. فولکسی قدیمی در گوشه حیاط پارک شده که ماجراهای این خانواده را روایت می‌کند.

فضای این سریال فانتزی و طنز است به صورتی که موی همه بازیگران فِر است و اسمشان با «فَر» شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا/ ص.گ

نظر شما
ارسال نظر