پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5623
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با تازه‌ترین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با تازه‌ترین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، ادامه فیلمبرداری سریال «مستوران» و آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «تب و تاب»، از خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

مستوران

با ادامه تصویربرداری سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی، مزدک رستمی به جمع بازیگران این سریال اضافه شد.

تصویربرداری این سریال همچنان در شهرک مستوران ادامه دارد و تاکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، صفا آقاجانی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی مقابل دوربین رفته‌اند.

فصل اول سریال «مستوران» که برگرفته از قصه های کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه استودیو بادبان است.

شایان ذکر است، سازمان هنری- رسانه‌ای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از رسانه ملی می سازد.

تب و تاب

سریال «تب و تاب» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری و تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی با ضبط صحنه‌های خارجی جلوی دوربین رفت.

طبق اعلام سیمافیلم، «مهدی شفیعی» تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: تصویربرداری سریال «تب و تاب» با موضوع ملودرام اجتماعی از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه با ضبط صحنه‌های خارجی آغاز شد. این سریال با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی آماده می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه تلاش شده موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است را در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت کنیم. این سریال در ۲۵ قسمت آماده خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی کار پیش برود.

در این سریال بازیگرانی همچون محمود پاک‌نیت، فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی و افسانه ناصری به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «تب و تاب» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود. نویسندگی سریال پر مخاطب «اغما» و کارگردانی فیلم تلویزیونی «دلشوره» از آثار مهم داریوش مختاری کارگردان مجموعه «تب و تاب» است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر