پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5134
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، جزئیاتی تازه از تولید سریال «سلمان فارسی» و آماده شدن سریال «87 متر» برای پخش از شبکه یک، خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

سلمان فارسی

عبدالعلی علی عسکری در بازدید خود از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» ساخته داوود میرباقری که در منطقه سیه‌رود جلفا در حال تصویربرداری است، گفت: مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» برای رسانه ملی از اهمیت زیادی برخوردار است و ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا گروه سازنده سریال بتواند طبق زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده کارش را به سرانجام رساند.

علی عسکری ابراز امیدواری کرد در زمان پخش سریال «سلمان فارسی» در ایران با دوبله و پخش همزمان در کشورهای مختلف و سینماهای داخل کشور، کاری استثنایی صورت بگیرد.

داوود میرباقری، نویسنده و کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با تشکر از حضور رئیس رسانه ملی و همراهان، از همت مسئولان صداوسیما قدردانی کرد و گفت: کار تا کنون با استانداردهای خوبی ساخته شده و امیدواریم با همین کیفیت ادامه یابد.

سریال سلمان فارسی به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری، سریال فاخر ویژه سازمان صداوسیماست که به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود. این سریال به زندگی سلمان فارسی، یار ایرانی پیامبر (ص) می‌پردازد و در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام روایت می‌شود. فیلمبرداری این سریال از آذر سال ۱۳۹۸ در شهداد کرمان آغاز شد و کاروان سلمان فارسی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عبور از جزیره قشم، شاهرود، شهرک سینمایی نور هم اکنون به جلفا رسیده است.

۸۷ متر

شبنم عرفی‌نژاد دستیار کارگردان درباره مجموعه تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری گفت: این مجموعه در حال مونتاژ و مراحل فنی است و احتمالاً خودش را در تابستان به آنتن شبکه یک خواهد رساند. اما این سریال به دلیل همزمانی با ایام محرم و پخش در فضای مناسب‌تری عقب افتاد و این شب‌ها سریال «افرا» روی آنتن می‌رود. 

داستان سریال «87 متر» همان‌طور که از نام آن پیداست به موضوع مسکن پرداخته است. در این داستان پرونده‌های قضایی مربوط به مشکلات مستغلات و مسکن بررسی می‌شود. مشکلاتی که عموماً ناشی از بی‌اطلاعی عمومی مردم از قوانین است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: شخصی به نام علیرضا پوردورانی به همراه همسر و فرزندانش خانه‌ای را خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی با یک خانه پر از اسباب و اثاثیه مواجه می‌شوند. و آنجا تازه می‌فهمند که این خانه به شخص دیگری به نام محسن خلیلی هم فروخته شده است. خانواده محسن خلیلی زودتر از خانواده پوردورانی وارد خانه شده‌اند. و این کلاهبرداری سرآغاز مشکلاتی برای این دو خانواده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر