پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3057
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، جهانبخش سلطانی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «سر نخ» درباره ساخت فصل دوم این سریال گفت: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و تنها منتظر سرمایه‌گذار برای ساختن این پروژه هستیم. طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است ابتدای سال آینده این مجموعه تلویزیونی ساخته شود. وی اضافه کرد: بهزاد خداویسی نویسنده سری جدید این مجموعه است و خسرو معصومی هم در سمت کارگردان قرار است پشت دوربین این سریال قرار بگیرد و بازیگران هم همان بازیگران سری اول خواهند بود. امیدوارم مشکل سرمایه‌گذار هم حل شود.

نوبت واکسیناسیون کرونا در حالی به هنرمندان رسید که سامانه نوبت‌دهی برای تمام هنرمندانی که کد ملی آن‌ها از سوی صندوق اعتباری هنر به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، باز شده است.  

فعالیت جشنواره عکس برج میلاد برای دریافت عکس‌ها از ۱۷ مرداد آغاز شده است و شورای سیاستگذاری جشنواره آقایان مهرداد افسری، مهدی مقیم نژاد و بهنام صدیقی را بعنوان داوران این جشنواره انتخاب کردند. مراسم اختتامیه جشنواره عکس برج میلاد، ۲۱ مهرماه و در سالگرد افتتاح این برج برگزار می شود.

جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم «درنو هیمات‌» اتریش به فیلم «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم رسید. جشنواره فیلم «درنو هیمات» اتریش که از مهمترین جشنواره‌های فیلم در این کشور است هر ساله در شهر تاریخی فریشتاد برگزار می شود و میزبان بسیاری از علاقه‌مندان سینما در این شهر قرون وسطایی است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

۱۴ اینچ به سرنخ رسید

خاطره شنیدنی جهانبخش سلطانی از سرنخ

ا.ا / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر