پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4581
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی در حال تولید همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، جزئیاتی تازه از تولید فصل چهارم سریال «از سرنوشت»، ادامه تصویربرداری سریال تاریخی «جشن سربرون» و اضافه شدن سامان صفاری به سریال «سرجوخه» خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

از سرنوشت 4

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد.

بر این اساس، داستان فصل چهار این مجموعه در ادامه فصل سه و با آزاد شدن هاشم از زندان آغاز می شود. در ادامه روند سریال اتفاقی می افتد که زندگی هاشم و سهراب را تحت تاثیر قرار می دهد و همین باعث جذابیت قصه برای مخاطبی می شود که چهار فصل با این سریال همراه است.

محوریت این فصل درباره تولید ملی، حمایت و مانع زدایی‌ها، دغدغه جوان ها و انگیزه دادن به جوان ها، آسیب شناسی ازدواج، خودباوری، تعامل و ‌اعتماد به جوان هاست.

در فصل جدید سریال «از سرنوشت» بازیگران جدیدی همچون سولماز غنی، رضا داودنژاد، ساناز سعیدی و نگین صدق گویا به دیگر بازیگران اصلی اضافه شدند. مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مائده طهماسبی و رابعه مدنی بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود احتمال می رود که از پاییز ۱۴۰۰ به روی آنتن برود.

جشن سربرون

ادامه تصویربرداری سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و نقش‌آفرینی بازیگرانی چون حسین محجوب، محمود پاک‌نیت و لاله اسکندری به‌زودی آغاز خواهد شد.

تصویربرداری این سریال که پس از مصدومیت حسین محجوب متوقف شده بود، در چند روز آینده از سر گرفته خواهد شد؛ و پس از پایان تصویربرداری صحنه‌های لوکیشنِ واقع در منطقه خاوران، گروه سازنده سریال، راهی شهرک سینمایی غزالی خواهند شد.

«جشن سربرون» که داستانی تاریخی مربوط به دوران قبل از مشروطه دارد، مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی که به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود.

سرجوخه

سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال «خانه امن» با ایفای نقش کیان در مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به تلویزیون برمی‌گردد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

پیش از این نام حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» نیز رسانه‌ای شده بود و سایر بازیگران این پروژه نیز بزودی معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» یک درام امنیتی اجتماعی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از فصل دوم نجلا و نیمروز تا تهران چه خبر؟

قصه‌های مجید برای تابستان آی‌فیلمی‌ها

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر