پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
11008
-
الف
+

جایگزین دردسرهای عظیم 2 مشخص شد

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «دردسرهای عظیم 2»، جایگزین این سریال مشخص شد.

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «دردسرهای عظیم 2» جایگزین این سریال مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، پس از اتمام پخش سریال «دردسرهای عظیم ۲» ساخته برزو نیک‌نژاد، مجموعه طنز نمایشی «چاردیواری» به کارگردانی سیروس مقدم از پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: "مریم" که برای سفر به خارج از کشور با ممانعت‌های پدرش روبرو شده، به "نادر" پیشنهاد می‌کند تا باهم به طور صوری ازدواج کنند. نادر که در یک آشپزخانه تهیه غذا مشغول به کار است بدون اطلاع از خانواده‌اش با پیشنهاد او موافقت کرده و به کمک دوست صمیمی‌اش "خیری"، تلاش می‌کند تا حقیقت را پنهان نگه‌ دارد. بنابراین خانه‌ای کوچک را به عنوان فردی متأهل اجاره می‌کند، بی‌خبر از آن که دردسرهایش دو چندان خواهد شد و ... .

امیرجعفری، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، آتیلا پسیانی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، آزیتا لاچینی و مهران رجبی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «چاردیواری» از پنجشنبه 7 مرداد ماه، هر شب ساعت 18:00 از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های 02:00 و 10:00 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش جدید آی‌فیلم فارسی

اختصاصی: «چاردیواری» را در آی‌فیلم ببینید

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
ریحانه رئیس قراء

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران شبکه آی فیلم به نظر من پخش سریال پایتخت چندان جالب نبود بخاطر اینکه سریال تکراری است

کاربر مهمان

بعدازچاردیواری هم ازیادرفته رو پخش کنید دیگه عالی میشه شبکتون یا مثلا تولدی دیگر

کاربر مهمان

ازیادرفته .همسفر.تولدی دیگر وخانه ما رو پخش کنید

کاربر مهمان

پیام های منو چرا توسایت ثبت نمی کنید😠😠😠😠