پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3578
-
الف
+

آخرین خبرها از سینمای جهان

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، بازیگران مگی جیلنهال، ملانی لوران، سونگ کانگ-هو و طاهر رحیم، کارگردان‌ها متی دیوپ، جسیکا هاوزنر و کلبر مندونکا فیلیو، و میلن فارمر خواننده و آهنگساز در قضاوت کردن ۲۴ فیلم در بخش رقابتی کن ۲۰۲۱ به اسپایک لی که رییس هیات داوران است ملحق خواهند شد. هیات داوران کن که جایزه نخل طلا را اهدا می‌کند، برندگان امسال را روز هفدهم جولای معرفی خواهد کرد.

جشنواره فیلم رم ۲۰۲۱ با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به کوئنتین تارانتینو از این کارگردان آمریکایی تجلیل می‌کند. این کارگردان قرار است در جشنواره فیلم رم که از ۱۴ تا ۲۴ اکتبر (۲۲ مهر تا ۲ آبان) برگزار می‌شود حضور یابد و در بخش «مواجهه نزدیک» به پرسش‌های مخاطبان ایتالیایی خود پاسخ دهد.

آخرین خبرها از جشنواره کن

 در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی خوزه لوییس ریبوردینوس مدیر جشنواره فیلم سن سباستین اعلام شد شصت و نهمین دوره این جشنواره که از ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر (۲۶ شهریور تا ۳ مهر) به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود جوایز بازیگری کمتری اهدا می‌کند. وی گفت این جشنواره از این پس به جای اهدای دو جایزه صدف نقره‌ای به بهترین بازیگر مرد و بازیگر زن، دو صدف نقره‌ای به بهترین بازیگر نقش اصلی و بهترین بازیگر نقش مکمل اهدا می‌کند.

 جورج کلونی، دان چیدل، کری واشنگتن، میندی کیلینگ، ایوا لونگوریا و تعداد دیگری از بازیگران شناخته‌شده در همراهی با هم از پاییز ۲۰۲۲ یک مدرسه آموزش فیلمسازی برای افراد محروم تاسیس می‌کنند.این مدرسه به نام مدرسه رویبال تهیه فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را برای دانشجویان خود برمبنای آموزش قوی آکادمیک، تعلیم عملی و دسترسی به داستان سرایان و حرفه‌ای‌های صنعت فیلم از هالیوود در برنامه دارد. این مدرسه همچنین یک برنامه کارآموزی مخصوص خواهد داشت.

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر