پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4758
-
الف
+

سوگند در لحظه گرگ و میش را بیشتر بشناسید

مهتاب اکبری بازیگر نقش "سوگند" دختر سروش در سریال «لحظه گرگ و میش» را در این گزارش بیشتر بشناسید.

مهتاب اکبری بازیگر نقش "سوگند" دختر سروش در سریال «لحظه گرگ و میش» را در این گزارش بیشتر بشناسید.

به گزارش آی‌فیلم، همایون اسعدیان کارگردانی که سریال راه بی پایان را در سال 86 روی آنتن تلویزیون برد بعد از سال‌ها با «لحظه گرگ و میش» به تلویزیون بازگشت و توانست باز هم نظرات مثبتی را از مخاطبان جذب کند.

سریال لحظه گرگ و میش ساخته جدید همایون اسعدیان که در حال پخش از شبکه آی‌فیلم است مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

بازیگران زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداختند که از میان آن‌ها به معرفی یکی از بازیگران این سریال که ایفاگر نقش سوگند دختر سروش و ندا است می‌پردازیم.

مهتاب اکبری بازیگر نقش دختر سروش در لحظه گرگ و میش

نیما نادری بازیگر نقش سروش در سریال لحظه گرگ و میش است که در قسمت های ابتدایی سریال ازدواج کرد و بعد از تولد دخترش سوگند همسرش ندا به دلیل بیماری از دنیا رفت. یاسمن با بازی المیرا دهقانی در دیدارهای مکرری که با سوگند داشت دلبسته او شد و همین امر موجب ازدواجش با سروش گردید.

مهتاب اکبری بازیگر نقش نوجوانی سوگند در سریال لحظه گرگ و میش است که در کودکی مادرش را از دست داد اما خبری از این اتفاق در زندگی اش ندارد و یاسمن را به عنوان مادرش می شناسد.

اطلاعات زیادی از زندگی خصوصی مهتاب اکبری در دست نیست اما به گفته خودش سالها برای بازی در یک سریال خوب صبر کرد و بعد از 8 سال توانست مقابل دوربین همایون اسعدیان در لحظه گرگ و میش برود و به آرزوهایش برسد.

مهتاب اکبری در صفحه اینستاگرامش درباره نقش سوگند در سریال «لحظه گرگ و میش» نوشت: مامانم همیشه می‌گفت عاشق اسم سوگنده. می‌گفت اگه یه دختر دیگه داشتم اسمشو می‌ذاشتم سوگند. حالا اسم اولین نقشی که قراره تو تلویزیون از من دیده شه سوگنده؛ می‌دونم به خاطر دعاهای مامانمه. امیدوارم بتونم دختر سومشو براش قشنگ بسازم.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر