پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7111
-
الف
+

بعد از لحظه گرگ و میش چه سریالی را می‌بینید؟

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «لحظه گرگ و میش» جایگزین این سریال مشخص شد.

با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی «لحظه گرگ و میش» جایگزین این سریال مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن به قسمت‌های پایانی مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، سریال پلیسی_معمایی «خانه امن» از شنبه 5 تیرماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

این سریال روایتی جذاب و پُرهیجان از یک پرونده جاسوسی امنیتی کشور دارد و لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را هم روایت می‌کند.

حمیدرضا پگاه، سیماتیرانداز، امین زندگانی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، پرویز فلاحی‌پور، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی و ... در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «خانه امن» از شنبه 5 تیر ماه، هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های 6:00 و 14:00 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تیتراژ «خانه امن» با صدای رضا یزدانی

بازیگران جدید در «خانه امن»

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
سولماز نعمتی

با عرض سلام و ادب و احترام به شبکه آی فیلم از پخش سریال لحظه گرگ و میش تقدیر و تشکر میکنم واقعا عالیه من نگاه میکنم دوباره هر بازپخشش رو هم میبینم

فلورا باقری

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان آی فیلم.از اینکه سریال گرگ و میش رو پخش کردید کمال تشکر رو دارم.واقعا ممنونم.من حدود هشت سال هست که صبح از خواب بیدار میشم آی فیلم رو میبینم تا آخر شب .واقعا هیچ شبکه ویگه ای رو نمیبینم فقط آی فیلم.واقع عاشق این شبکه هستم.بازم از شما ممنونم و سلامت باشید

مائده احمدی

سریال لحظه گرگ میش سریال خوب خیلی خیلی ممنون که این سریال پخش کردید با تشکر

کاربر مهمان

سلام چرا تموم شدمن بدون این سریال به هیچ‌کدوم علاقه ندارم