پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5399
-
الف
+

بیوگرافی نیما نادری بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش "سروش" در سریال «لحظه گرگ و میش» را در این گزارش بخوانید.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش "سروش" در سریال لحظه گرگ و میش را در این گزارش بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم، نیما نادری ابتدا کارش را با نویسندگی شروع کرد. او نمایش “سه گانه اورنگ” را نوشت. حوزه فعالیت نیما تئاتر بود و بعد وارد سینما و تلویزیون هم شد.

اولین سریال تلویزیونی او «در مسیر زاینده‌رود» به کارگردانی "حسن فتحی" بود که نقش "شاهرخ" را در آن سریال بر عهده داشت. سریال «تعبیر وارونه یک رویا» دومین کار جدی نیما نادری در تلویزیون محسوب می‌شود.  

نیما نادری در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در دو نقش متفاوت بازی و بسیار خوب عمل کرد و منتقدین بر این باورند که  همین نقش آفرینی خوب است که نیما نادری را مورد توجه کارگردان‌های دیگر قرار داده‌ است.

او در این سریال با فریدون جیرانی همکاری داشت. نادری توانست با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

نیما نادری که در مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تئاتر) و سعید برازنده (مهندس سازمان انرژی هسته ای) می‌گوید: آقای جیرانی برای دیدن یکی از نمایش های من آمده بودند و همان جا با هم ملاقات کوتاهی داشتیم.بعد از مدتی دستیار ایشان تماس گرفت و از من دعوت کرد به دیدن آقای جیرانی بروم و خوشبختانه ایشان در همان چند دقیقه اول به من گفتند که برای نقشی در سریال تعبیر وارونه یک رویا من را انتخاب کرده اند.من خیلی در جریان نقش نبودم. آقای جیرانی مختصری از کار را به من توضیح دادند و در جریان طرح کلی سریال قرار گرفتم.

با اینکه نیما نادری را بیشتر به عنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال است. نادری علاوه‌ بر بازیگر به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما در حرفه‌ نویسندگی، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است. 

نیما نادری در سریال «لحظه گرگ و میش» نقش سروش مطلق را بازی می‌کند که رابطه بدی با والدینش دارد و زندگی‌اش بعد از مرگ همسرش دچار دگرگونی می‌شود. 

احسان لحظه گرگ و میش را بیشتر بشناسید

حنانه سریال لحظه گرگ و میش+تصاویر

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر