پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4139
-
الف
+

از پدر بزرگ خانواده وحدت چه می‌دانید؟

در این گزارش با کارنامه کاری فرید سجادحسینی، یکی از بازیگران سریال «لحظه گرگ و میش» آشنا خواهید شد.

در این گزارش با کارنامه کاری فرید سجادحسینی، یکی از بازیگران سریال «لحظه گرگ و میش» آشنا خواهید شد.

به گزارش آی‌فیلم، فرید سجادحسینی، بازیگری با چهره‌ای مهربان و آرام که تا امروز در 41 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی در جایگاه بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان، دستیار کارگردان و ... حضور داشته و توانسته برای بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در نوزدهمین جشن خانه سینما برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود.

فرید سجادحسینی متولد فروردین 1328 است و اصالت او به شهر اهواز بازمی‌گردد. حسینی از سال 1369 فعالیت هنری خودش را با کار در عرصه نمایش شروع کرد و پس از بازی و حضور در چند تئاتر در سال 1370 اولین فیلم سینمایی خودش را با بازی در فیلم مدرسه پیرمردها شروع کرد. 

حسینی علاوه بر رشته بازیگری تا امروز در مقام برنامه ریز در کارهای مشهوری چون سریال امام علی 1370، مسافر ری 1375، روزگار قریب 1386 حضور داشت و سپس کارگردانی فیلم خط آتش 1373 و سریال بانو 1388 مهرآباد سال 91 برعهده داشت.

از جمله بازی‌های مشهور سجادحسینی که در آن دیده شد، فیلم فروشنده اصغر فرهادی بود و پس از آن در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» نیز نقش صمد را ایفا کرد، البته او در فیلم‌های ایتالیا ایتالیا، شبی که ماه کامل شد، آذر، عروس، بی همه چیز و ... به عنوان بازیگر حضور داشت.

حسینی نیز جدای از اینکه در سریال «لحظه گرگ و میش» به ایفای نقش پرداخته ، سریال‌های روزگار قریب، هیئت مدیره، امام علی(ع)، کاشانه و ... نیز در کارنامه کاریش ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

حنانه سریال لحظه گرگ و میش+تصاویر

هادی سریال «لحظه گرگ و میش» کیست؟

احسان لحظه گرگ و میش را بیشتر بشناسید

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر