پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3986
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر، به سریال «مستوران» ساخته سیدجمال سیدحاتمی پیوست. میرعلمی پس از حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی، سومین بازیگر مطرحی است که مقابل دوربین این سریال قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود نامزد دریافت جایزه‌ بهترین فیلم سینمایی در یازدهمین جشنواره فیلم کوئینز ورلد آمریکا شد. این فیلم تا به حال در 28 جشنواره بین‌المللی رقابت کرده و 13 جایزه‌ جهانی به دست آورده است.

با توجه به افزایش جهانی تقاضا برای سریال‌های خارجی، کمپانی آمریکایی اکسچنج اعلام کرد، سریال ایرانی «قورباغه»، ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

در چهارمین دوره جشنواره «طنین مسجد» که با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شد، یاسین ظهرابی فیلمساز کرمانشاهی، موفق به دریافت عنوان نخست بخش ویژه فیلمنامه با موضوع «روستا» شد.

ندا بیتی بازیگری که برای نقش مکملش در فیلم سینمایی «شبکه» موفق به کسب نامزدی آکادمی اسکار شد و در تعدادی از فیلم‌های برجسته آمریکایی در دهه ۱۹۷۰ بازی کرد، در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه جدید لحظه گرگ و میش منتشر شد

ا.ا / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر