پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4202
-
الف
+

احسان لحظه گرگ و میش را بیشتر بشناسید

با "علیرضا کمالی‌نژاد" بازیگر مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید.

با "علیرضا کمالی‌نژاد" بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، علیرضا کمالی‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون که این‌شب‌ها با سریال لحظه گرگ و میش مهمان خانه‌ مخاطبان آی‌فیلم شده، متولد 27 اردیبهشت سال 1359 است و کارنامه‌ای درخشان و البته حرفه‌ای در عرصه سینما و تلویزیون برای خود به ثبت رسانده است. 

او دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

 

اولین تجربه بازیگری کمالی‌نژاد با بازی در نقش شمایل حضرت علی اکبر (ع)، در سریال «ثارالله» به کارگردانی شهریار بحرانی بود و پس از آن در فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به ایفای نقش پرداخت و با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان سینمای ایران مواجه شد. 

در بین سریال‌هایی که کمالی‌نژاد بازی کرده، مجموعه‌های نفس به کارگردانی جلیل سامان، وارش ساخته احمد کاوری و «لحظه گرگ و میش» از جمله آثار جدید این بازیگر است که روی آنتن رسانه ملی رفته و در بین آثار سینمایی جدید او می‌توان به «آبادان یازده 60»، «هفت و نیم» و «شب، داخلی، دیوار» اشاره کرد.

از جمله سایر آثار کمالی‌نژاد می‌توان به شوق پرواز، میلیاردر، انقلاب زیبا، نردبام آسمان، دوباره زندگی، شهر دقیانوس و ... اشاره کرد که هر کدام با استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن کیست؟

از حامد «لحظه گرگ و میش» چه می‌دانید؟

واکنش یاسمن به خبر زنده بودن حامد

خواستگاری سروش از یاسمن

حامد در حسرت عشق یاسمن

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
ستاری

بازیگر توانا و حرفه ای که بهش کم توجه شده